וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג סאם הולך הביתה

9.1.2008 / 21:08

שמונה חודשים בלבד אחרי שמונה לתפקיד, מאמן ניוקאסל סיים את דרכו, אלן שירר מועמד להחליפו. אלרדייס: "אני מאוכזב לעזוב"

כולם ידעו שזה יקרה, השאלה הייתה רק מתי. סאם אלרדייס סיים את חלקו בניוקאסל ופוטר הערב (רביעי) מאימון הקבוצה, שמונה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד. המועדון, שמדורג נכון לעכשיו במקום ה-11 בליגה, הודיע כי ההחלטה התקבלה אחרי "הסכמה שקטה". אלרדייס, שהחזיק מעמד בתפקיד 24 משחקים בלבד, אמר: "אני מאוכזב לעזוב את ניוקאסל, אבל אני מאחל למועדון את מירב ההצלחה בעתיד".

הקפטן והסמל של ניוקאסל, אלן שירר, אמור להיות המחליף של אלרדייס, אחרי ששמו עלה כבר מוקדם יותר השנה כמחליף אפשרי. למרות זאת, יו"ר הקבוצה כריס מורט הודיע: "עדיין לא מונה מאמן חדש לניוקאסל". מי שעמד לצידו של אלרדייס על הקווים הוא ניגל פירסון, והוא יהיה גם האיש שמקבל כעת את הקבוצה לידיו, באופן זמני כמובן. בשבת הקרובה, כאשר המגפייז יפגשו את מנצ'סטר יונייטד, פירסון יהיה זה שידריך את הקבוצה.

מוקדם יותר היום קיים אלרדייס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בסוף השבוע, ולא רמז בדבר על כך שהוא מסיים את תפקידו. נהפוך הוא, אלרדייס דיבר באריכות על התוכניות שלו מבחינת חלון ההעברות בינואר. זמן קצר אחר כך, פורסם באתר הרשמי של ניוקאסל כי אלרדייס עוזב את הקבוצה.

כזכור, אלרדייס נכנס לתפקיד רק בחודש מאי האחרון, בעקבות עזיבתו של גלן רודר ששימש כמאמן הקבוצה במשך שמונה שנים. במהלך הקיץ החתים אלרדייס לא פחות מתשעה שחקנים בעלות של 26 מיליון ליש"ט, כאשר ג'ואי בארטון הובא (5.8 מיליון ליש"ט), דויד רוזנהאל (2.9) ואלן סמית' (6). המגפייז החלו אמנם את העונה עם ניצחון מבטיח 0:2 בריבוק סטדיום, אך הוא הושג תחת זעמם של האוהדים שטענו כי סגנון המשחק אינו משובח מספיק.

הלחץ בניוקאסל נמשך כאשר הקבוצה ספגה שלושה הפסדים רצופים, ובמשחקו האחרון הוא איכזב כשסיים ב-0:0 רע עבורו מול סטוק בגביע האנגלי. אלרדייס עוזב את הקבוצה עם מאזן עגום של שמונה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ועשרה הפסדים. מאז עזיבתו של קווין קיגאן את הקבוצה לפני 11 שנים, מונו בסך הכל שישה מאמנים.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully