וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר גרמני ייבחן בנתניה

אוגונגבור אודיבאוול, מקבוצת קיקרס אופנבאך מהליגה הגרמנית השנייה. שני חלוצים מקוסטה ריקה על הכוונת, טגה יעדר לפחות עוד חודשיים

במכבי נתניה ממשיכים במאמצים לחיזוק הקבוצה בזרים איכותיים. דניאל יאמר הבעלים התעניין ברכישת שני שחקנים של קבוצת דפורטיבו כרמליטה מקוסטה ריקה. מדובר בחלוצים דיוויד דיאץ' (33) וקרווין לייסי (31). שני השחקנים הם בעלי רזומה עשיר ושיחקו בעבר בנבחרת קוסטה ריקה. הם מכירים היטב את הבלם לואיס מרין, ומי שאימן אותם בתחילת העונה הוא מאמן הפיזיות של מחלקת הנוער במכבי נתניה, הנרי דוארטה. העונה כבשו שני החלוצים יחד 11 שערים. בנוסף, קשר גרמני ממוצא ניגרי, העונה לשם אוגונגבור אודיבאוול, המשחק בקיקרס אופנבאך ייבחן בקבוצה.

בקוסטה ריקה טוענים כי השניים יעלו על הטיסה עוד הלילה לישראל. ככל הידוע, הבעלים כבר בירר את מחירם. בכל מקרה, השניים יגיעו למבחנים ובנתניה מתכוונים לרכוש או לשאול רק אחד מהם. מאמנם, מאוריציו מונטרו, אמר עליהם: "הם יוצאים למבחנים, אבל אני כבר מחפש להם מחליפים להמשך העונה".

יאמר שוחח עם הבלם לואיס מרין, זאת בעקבות שמועות שהבלם רוצה לעזוב בעונה הבאה. מרין כבר אמר למקורביו כי הוא רוצה לחזור לקוסטה ריקה, ולפרוש במדי אלחואלנסה בה גדל. ההנהלה תציע לו חוזה משודרג לפני תום העונה, במטרה לשכנעו להמשיך בקבוצה עונה נוספת. מרין אמר: "אחרי השיחה עם יאמר, אני לא פוסל את האפשרות להישאר".

ווסלי ג'ונס (27), אף הוא מקוסטה ריקה, וג'ובאטו לאונרדו (25) מברזיל כבר נחתו, וכלקח מפרשת איזימורה וארבעת הנבחנים האפריקאיים שיצאו לאילת למחנה האימונים ללא בדיקות רפואיות, השנים עברו כבר הבוקר את הבדיקות שתוצאותיהן אישרו את בריאותם. השניים יצטרפו לאימונים מחר (חמישי). הערב נחת בארץ גם החלוץ ניקולאס ארמדו מוניס (25) מפנמה, המשחק באל סלוודור, ובהמשך הלילה ינחת הקולומביאני ריקרדו סטיר.

השניים יעברו מחר את הבדיקות הרפואיות ומאוחר יותר יצטרפו לאימונים. עם זאת, עטר לא יוכל בהכרח לעקוב אחרי השחקנים, שכן מחר וביום שישי תקיים הקבוצה את האימונים המסכמים לקראת המפגש בשבת מול מ.ס. אשדוד. אגב, המשחק שאמור היה להתקיים ב-17:00 הועבר ל-19:00 על פי הודעה שהועברה לנתניה מההתאחדות הבוקר.

טגה אמור להיעדר לפחות עוד חודשיים

מאימון הקבוצה היום נעדרו החלוץ איתי שכטר והקשר אלמוג כהן שהצטרפו לאימוני הנבחרת הצעירה. השניים שהחמיצו היום את האימון יצטרפו לאימון המסכם ביום שישי ויטלו חלק במשחק מול אשדוד. החלוץ סבסטיאן רוזנטל והמגן השמאלי דדי בן דיין שלא התאמנו ביומיים האחרונים בעקבות שפעת שבו לאימוני הקבוצה, אולם ערכו רק אימוני ריצה קלילים סביב המגרש ומחר ככל הנראה יצטרפו לשאר חבריהם לקבוצה.

הקשר אמייה טגה שנעדר למעלה מחודשיים מאימוני הקבוצה, צפוי להיעדר לפחות עוד כחודשיים נוספים, כך אומר הערב גורם בנתניה, שהוסיף: "טגה אמנם מחלים מהפציעה, אבל עד שהוא ישוב לשחק יעברו לפחות עוד חודשיים". בבוקר הודיע עטר לסוכנו של הקשר הפורטוגלי מנואל אסטפאו שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים כי הוא הוא משוחרר.

גם השבוע יעמוד סגל מצומצם לרשותו של עטר שצפוי לזמן גם בשבת הקרובה מספר שחקני נוער לעיבוי הסגל הקצר. בקבוצה קיימת דריכות רבה לקראת ההתמודדות מול אשדוד, הנלחמת על חייה בליגה, והמסר שהעבירו עטר ואנשי צוותו: "שחלילה אשדוד לא תתאושש על גבינו".

בשלב הזה עדיין לא הושגה הסכמה בין המשטרה להנהלת הקבוצה לגבי הצבת כוח השיטור במשחק. גם היום נערכו מגעים בין ראשי המועדון למשטרה, שעומדת על דעתה להציב במשחק 110 שוטרים ואנשי אבטחה, כפי שדרשה בתחילת השבוע. כזכור, נתניה מחתה על הדרישה המוגזמת לדעתה. בסיום האימון היום יצאו השחקנים והצוות המקצועי לארוחת גיבוש במסעדת ספגטים בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully