וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תישאר, איקר, נארגן לך פנסיה

9.1.2008 / 14:55

קסיאס לא מוכן להאריך בריאל את חוזהו, המועדון מוכן להציע לשוער חוזה לכל החיים. שוסטר: "בארסה עושה לרונאלדיניו מה שעשתה לי"

לאיקר קסיאס, שוער ריאל מדריד, יש חוזה בקבוצה עד 2011, אבל אלופת ספרד לא מתכוננת לחכות יותר מדי. ריאל תציע לשוער, שנבחר על ידי 86 אחוז ממצביעי סקר של ה"מארקה" לטוב ביותר בעולם, חוזה לכל החיים. איקר עצמו אמר כי אינו מתכוון להאריך את החוזה, שמסתיים ממילא רק בעוד שלוש שנים וחצי, אולם הצעתה של ריאל עשויה, כמובן, לטרוף את הקלפים. קסיאס בסך הכל בן 26, וכשיסתיים החוזה יתקרב ל-30. כמובן שכשמדובר בשוערים, הם עשויים להגיע לשיאם רק באמצע שנות ה-30, כך שניתן להבין מדוע אצה לריאל הדרך. קסיאס החל לעמוד בשערה של ריאל באופן קבוע בעונת 1999/00.

ועוד בריאל: ברנד שוסטר לא מפסיק לפתוח את הפה. הקורבן הפעם: ברצלונה. מאמן ריאל טוען שהקבוצה לא מתייחסת בצורה ראויה לרונאלדיניו. שוסטר זוכר כיצד הבלאוגראנה נתנו לו לעזוב ב-1988, לאחר שמונה שנים במועדון. "הם עושים לרונאלדיניו את מה שעשו לי בזמנו. זה מאוד לא הוגן שכל השחקנים הטובים שלהם ב-30 השנים האחרונות עזבו דרך הדלת האחורית".

שוסטר התייחס ליכולתו של רונאלדיניו: "אני ממש מרחם עליו. נכון שיש ירידה ביכולת, אבל עדיין, להגיד שהוא שחקן גמור זה מגוחך. השחקנים הטובים הם אלה שנותנים לקבוצה את זהותה, ומוטב שבברצלונה יזכרו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully