וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מקבלת צ'אנס נוסף

9.1.2008 / 0:16

התרנגולים, שנוצחו בצורה אכזרית על ידי ארסנל בליגה לא מכבר, ייפגשו עימם שוב, במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה באמירויות

לאחר חצי הגמר הראשון הדרמטי בין צ'לסי ואברטון (1:2) יעלו ארסנל וטוטנהאם, לדרבי הגדול של צפון לונדון במשחק הראשון של חצי הגמר השני (21:45, שידור ישיר בחמש + לייב). שתי הקבוצות נפגשו לפני פחות משלושה שבועות בליגה באמירויות. התותחנים ניצחו 1:2.

ארסן ונגר והחבורה הצעירה שלו מסתערים בכל החזיתות, על כל התארים והם לא משאירים שבויים. בליגה הם במקום הראשון, בגביע האנגלי עברו בלי בעיה לסיבוב הרביעי ובליגת האלופות הם בשמינית הגמר. כעת, הם מרוחקים שלושה משחקים מתואר ראשון העונה. שני משחקים נגד הספרס ועוד אחד בגמר. אם ארסנל תעבור את טוטנהאם ותפגוש את צ'לסי, זה יהיה שחזור של הגמר משנה שעברה, אז כזכור, ניצחו המיליונרים.

ונגר יהנה מחזרתו של רובין ואן פרסי, חלוצו ההולנדי, שמחמיץ הרבה משחקים העונה עקב פציעות. צמד הבלמים השוויצרים, יוהאן דז'ורו ופיליפ סנדרוס, יפתחו במרכז ההגנה, כשמאחור, בין הקורות, יתייצב לוקאש פביאנסקי.

אבל לפני שהתותחנים מתחילים לחשוב על השלב הבא, יש להם את טוטנהאם על הראש. במשחק הליגה, התרנגולים היו קרובים לעשות מהפך, אבל החמצת פנדל של רובי קין ושער של בנדטנר, שניות ספורות לאחר שנכנס כמחליף, השאירו את החבורה של חואנדה ראמוס עצובה ומדוכדכת. זה הצ'אנס של הלבנים לנקום. החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב ינסה לפרוע קבלות ולתת לגדולות עוד טריגר להמשיך ולנסות לעשות הכול על מנת להביאו.

"יש לי זכרונות רעים מההפסד בשנה שעברה", אמר ג'רמיין ג'נאס. "כעת, אני רוצה להרגיש את הרגש ההפוך. אם נסיים בתיקו נוכל לסיים את המלאכה בוויט הארט ליין. אני בטוח שאנחנו יכולים להבקיע שערים בכול מקום, בכול מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully