וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול"ב: גליל תחתון

8.1.2008 / 23:57

הפועל גליל עליון היתה קרובה לרשום ניצחון חוץ על אנטוורפן, אך איבדה את המשחק בדקה האחרונה, הפסידה 78:77 ותסיים אחרונה בבית

הקבוצה הקטנה מהגליל סבלה מפתיחת עונה נוראית, במהלכה פיטרה את מאמנה, אלי קנטי, לאחר שכמעט ולא ניצחה. מאז, הגיע לקבוצה דני פרנקו, וגליל נראית במגמת שיפור. הערב (שלישי), גליל שכבר מזמן איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, יצאה למשחק חוץ בבלגיה מול אנטוורפן, כשעל הכף מונח הכבוד העצמי: המפסידה ככל הנראה תסיים במקום האחרון בבית. גליל נאבקה, אך לא הצליחה לספק את הסחורה בסיום, והפסידה 78:77.

להבדיל מהפועל ירושלים, גליל פתחה את המשחק מצויין, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:18, כשהיא נהנת ממשחק טוב של יוגב אוחיון. המארחים חזרו לתמונה, ופתחו את הרבע השני בריצת 0:11, אבל האדומים לא איבדו את העשתונות, וחזרו עד למצב של שיוויון 30. הבלגים עלו עם הרבה אנרגיות למחצית השניה, ועלו ל-36:46, אבל מאמץ קבוצתי מצויין של הגליל, עם דקות טובות של גילי מוסינזון, החזירו אותם עד למצב של יתרון, 53:55.

אנטוורפן המשיכה להילחם ועלתה ליתרון 3. ארון ניקסון קלע שלשה גדולה, שכפתה שיוויון, אבל הבלגים שמרו על ריכוז, הצליחו לשמור על יתרון הנקודה עד לסיום, ושלחו את גליל אל המקום האחרון בבית. עם זאת, דני פרנקו יכול להתנחם בכך שקבוצתו לא ויתרה על המשחק, ונלחמה בצורה ראויה במשחק חוץ שעל הנייר היה חסר חשיבות, וייתכן שדווקא ממשחק כזה, תצליח הגליל לחזור לעצמה בליגה.

לגליל קלעו: מייק קמבל 23, יוגב אוחיון 17, גילי מוסינזון 12, ארון ניקסון וג'אי לואיס 9 כ"א, קליף בראון 7. הירבו לקלוע לאנטוורפן: ברנדון גיי ואיאן האנאבן 16 כ"א, דויד טויה 10, איב דופונט 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully