וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין ודרוקר בדרך הנכונה

8.1.2008 / 21:45

נימבורק גברה בחוץ 77:86 על פאנליניוס, אוסטנד חילצה 60:62 על קלימאמיו בולוניה. זאדאר הביסה 65:84 את דן בוש והיא מוכנה לירושלים

מלבד ההשפלה שעברה הפועל ירושלים מול קאזאן הערב (שלישי), היו עוד קבוצות שנאבקו על המשך דרכן בגביע היול"ב. נימברוק של מולי קצורין, התקרבה מאוד לשלב הבא, לאחר שניצחה 77:86 בחוץ את פאנליניוס, ואוסטנד של שרון דרוקר גברה 60:62 על קלימאמיו בולוניה. זאדאר, שתגיע לישראל בשבוע הבא למשחק קריטי מול הפועל ירושלים, הביסה הערב את דן בוש, 65:84. בבית של גליל עליון, עוד דינמו מוסקבה, הפעם האיזורית, ניצחה את גמונדן 73:78.

זאדאר - דן בוש 65:84

אם הצרות של ירושלים לא מספיק גדולות, הרי שהקבוצה הבאה שתארח את האדומים בשבוע הבא היא לא אחרת מאשר זאדאר, שהביסה הערב את דן בוש ב-19 נקודות הפרש. הניצחון עשוי לסבך את ירושלים, שעלולה לרדת למקום השלישי במקרה שתפסיד. ההולנדים לא הצליחו להתקרב למארחים במשך כל המשחק, וככל הנראה יסיימו את דרכם במקום האחרון בבית. ג'וליוס ג'ונסון הוליך את קלעי זאדאר עם 24 נקודות, טודור גצ'בסקי קלע 14 ושאמל סטולוורת' הוסיף 13. לדן בוש היה רק קלעי אחד בדאבל פיגרס, דארל טאקר, שקלע 31 ולקח 10 ריבאונדים. רועי ברקוביץ' שיחק 9 דקות ולא קלע.

שטרסבורג - טורוב זגורזלץ' 64:61

אפיק ניסים הוליך את הצרפתים עם 13 נקודות, אבל זה לא הספיק לקבוצה מול הפולנים שיסיימו את הבית במקום הראשון ושהיום עלו למאזן 1:7. ארון פטווי וסנייה ג'יפה הוסיפו 10 נקודות כל אחד, כשפטווי גם רושם 12 ריבאונדים. טורוב הייתה בפיגור לאורך מרבית המשחק אבל עתשה קאמבק ברבע האחרון, לא מעט בזכות משחק טוב של תומאס קלאטי שקלע 22 נקודות ושל דייויד לוגן, שהוסיף 13.

פאנליניוס - נימברוק 86:77

קבוצתו של מולי קצורין וננו גינצבורג, עשתה צעד משמעותי בדרך לשלב הבא, לאחר שניצחה בחוץ את פאנליניוס. הצ'כים, שמוקמו במקום השלישי אחרי הכוכב האדום בלגרד, ניצלו את ההפסד של הסרבים מול דינמו מוסקבה, וסגרו את המשחק כבר במחצית הראשונה לאחר שהובילו 27:44 אחרי 20 דקות של משחק. משם והלאה זה היה לפרוטוקול בלבד. ראדוסלב ראנצ'יק ומונטי מאק הוליכו את קלעי נימברוק עם 20 נקודות כל אחד, וארת'ור לי הוסיף 14 משלו. לפאנליניוס: אנתוני גרונדי 17, מילאן דוזט 16, לואיס סימס 14.

אוסטנד - קלימאמיו בולוניה 60:62

גם אלופת בלגיה שיפרה את מצבה עם ניצחון ביתי חשוב לקראת המשחק הקריטי מול נימבורק של קצורין במחזור הבא. חניכיו של שרון דרוקר הוליכו ב-13 נקודות בסיום הרבע השלישי, אבל האיטלקים חזרו למשחק וכמעט גנבו ניצחון חוץ. ג'רי גרין קלע 21 לאוסטנד, צ'אק דייויס הוסיף 11. דייויד למה הוביל את הבולונזים עם 11.

גרין חגג על פאוק

דינמו מוסקבה אזורית - גמונדן 73:78

בבית של גליל עליון נעצרה גמונדן, שרשמה נצחונות נאים לאחרונה, על ידי הקבוצה החזקה בבית, דינמו מוסקבה איזורית. קבוצתו של בוב גונן יכולה להתנחם ביכולת טובה, במיוחד במשחק חוץ כל כך קשה, ובכך שהיא היתה בתמונה עד ל-20 השניות האחרונות.

הרוסים, שהפסידו רק משחק עד כה ביול"ב קאפ, מזמן הבטיחו את עלייתם, וגמונדן תיאלץ עכשיו להיאבק בפרייבורג על המקום השלישי בבית. מיירה צ'טמן הוליך את קלעי דינמו עם 21, וסרגיי טופורוב הוסיף 17. קווין ג'ונסון קלע 23 לגמונדן, ודטרי מייז קלע 15 משלו.

סמארה הרוסית, קבוצתו של יניב גרין, רשמה הערב ניצחון חוץ מצויין על פאוק סלוניקי, 65:73 במסגרת היורוקאפ, לאחר הארכה. האיש של הרוסים היה גרין, שמוקדם יותר השבוע רשם משחק חלש מאוד של 2 נקודות בלבד, אך הערב כבר היה מעל כולם, עם 25 נקודות (11 מ-15 מהשדה) בנוסף ל-14 ריבאונדים. הניצחון מעלה את סמארה למקום השני בבית א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully