וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייט פיליפס נעץ קלשון

8.1.2008 / 23:33

צמד של שון רייט פיליפס (26, 92) ניצח את אברטון 1:2, וקנה לצ'לסי מקדמה חשובה לקראת גומלין חצי גמר גביע הליגה. אובי מיקל הורחק (55)

כששככה הסערה אחרי המינוי המדהים של אברהם גרנט לצ'לסי, טענו כולם כי המנג'ר הישראלי יימדד בדבר אחד - מבחן התוצאה. אם יצלח, הבעלים, המנהלים והאוהדים יקבלו אותו. צ'לסי גברה היום (שלישי) במשחק דרמטי 1:2 על אברטון, במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה, וגרנט עשה צעד חשוב בדרך לנפק קבלה ראשונה.

מפעל גביע הליגה הוא אמנם הפחות חשוב מבין ארבעה בהם יכולה צ'לסי לזכות, אבל בשנים האחרונות מייחסות לו הגדולות חשיבות גדולה בממלכה. לראייה, חצי הגמר השני יפגיש את ארסנל וטוטנהאם, בדרבי הגדול של צפון לונדון. את גרנט לא מעניין כמה חשיבות מיוחסת לגביע הליגה. מוריניו זכה אשתקד בתואר, וכדי להוריד את הקוף הזה מהגב, גם המנג'ר הישראלי חייב לעשות כן.

צ'לסי שוב חסרה הערב שחקנים רבים. כתוצאה מכך יכל צמד הישראלים, טל בן חיים ובן סהר, לראשונה העונה, לשחק שש בש על הספסל. בכל זאת היא שלטה במחצית הראשונה ועלתה ליתרון (26) משער אומנותי של רייט פיליפס. המומנטום היה ברגלי המקומיים, אבל בדקה ה-55 הורחק אובי מיקל באדום מוצדק והמומנטום התהפך. אז הגיע השוויון של איגביני יעקובו. חניכו של גרנט במכבי חיפה, שהביא לו שתי אליפויות בשלוש עונות, לא חס ואיזן בדקה ה-64 והעניק לקבוצתו שער חוץ יקר. צ'לסי לא אמרה נואש ורייט פיליפס נעץ את השני, בתוספת הזמן, כשהתרומם גבוה מעל לסקוט כדי לנגוח את הכדור פנימה.

מהלך המשחק

בדקה ה-13 הגיע בלטי להזדמנות ראשונה כשבעט מכ-25 מטרים, כדור שהלך גבוה מעל המסגרת. החבורה של גרנט החלה משתלטת על המשחק, ובדקה ה-26 עלתה ליתרון. ברידג' מסר למאלודה, שהכניס מסירה מצוינת לרייט פיליפס בתוך הרחבה. האחרון בעט כדור מסובב נהדר לקורה של הווארד ופנימה. שתי דקות לאחר מכן, פרץ קול, אבל הוכשל מאחור על ידי ג'אגלייקה על מפתן הרחבה. באלאק שלח את הכדור החופשי סמוך לעמוד.

האירוע המרכזי הראשון של המחצית השנייה היה הרחקתו של ג'ון אובי מיקל, לאחר שהניגרי של צ'לסי נכנס בפראות בפיל נוויל. למרות זאת, ארבע דקות לאחר מכן היה חייב פיזארו, שקיבל כדור מצוין מרייט פיליפס, לכבוש את השני, אבל הוא בעט ברישול, והווארד קלט. בדקה ה-64 התבררה ההרחקה כמשמעותית כשיעקובו שלח, אחרי ערבובייה ברחבה, כדור אדיר בוולה לפינה הגבוהה של הילאריו. גרנט חטף שער מחניכו המוכשר מהעבר. בתוספת הזמן, התרומם רייט פיליפס לכדור גבוה, עלה מעל ג'וליאן לסקוט, שגבוה ממנו בראש, וכבש את השני.

הרכב צ'לסי: הילאריו, ג'וליאנו בלטי, ריקרדו קארבליו, אלכס, ווין ברידג', שון רייט פיליפס, ג'ון אובי מיקל (הורחק, 55), מיכאל באלאק, ג'ו קול (סטיב סידוול, 61), פלורן מאלודה (טל בן חיים, 90), קלאודיו פיזארו (פאולו פריירה, 83).

הרכב אברטון: טים הווארד, טוני היברט, פיל ג'אגלייקה, ג'וזף יובו, ג'וליאון לסקוט, לי קארסלי, פיל נוויל, טים קאהיל, ג'יימס מקפאדן, אנדי ג'ונסון, איגביני יעקובו (ויקטור אניצ'בה, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully