וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בנתניה: "אף אחד מהנבחנים לא שווה את כרטיס הטיסה"

אריק רחמיאן

8.1.2008 / 19:50

שחקנים בסגנית האלופה מתחילים לאבד סבלנות נוכח רכבת הזרים. יאמר ועטר חיזקו את הקבוצה במשחק שהכנסותיו נתרמו לחולי סרטן

מכבי נתניה קיימה הערב משחק ראווה למען חולי סרטן שהכנסותיו קודש לרכישת תרופות לילדים. נתניה חוזקה בבעלים דניאל יאמר, במאמן ראובן עטר וכן בצביקה פיק, איציק זוהר שכבש צמד ושחקנה של הפועל רמת גן, קרלוס צ'קאנה, שבנו מחלים בימים אלה ממחלת הסרטן. יאמר כבש את אחד מהשערים היפים שנראו לאחרונה בקופסה, כשהקפיץ מ-18 מטרים כדור שחלף על פני אבי פרץ ונחת ברשת. עטר, שמחפש בכל העולם חלוץ, כנראה מצא אחד מתחת לאף ואמר: "אחרי גול כזה הוא לא ירצה להביא לי חלוץ ויבקש לשחק בעצמו".

הקבוצה התמודדה מול קבוצת כוכבים שכללה בין היתר את שביט אלימלך, מיכאל זנדברג, יניב קטן, מאור בוזגלו ושחקנים נוספים. נתניה הוציאה מהדורה מיוחדת של חולצות לכבוד המשחק וכל אחת מהחולצות נמכרה במחיר של 150 שקלים. 1,800 הכרטיסים שנרכשו על ידי יאמר ונתרמו לחלוקה בחינם לילדים ולחיילים, נחטפו מספר שעות לפני המשחק. האירוע היה מרגש, ולעתים סוחט דמעות נוכח הילדים חולי הסרטן שהגיעו. איש העסקים וחמו של יאמר, סלבה ברשת, רכש במהלך המכירה הפומבית את חולצתו של אוליבר קאן שנתרמה על ידי לירן שטראובר, בעשרת אלפים דולר.

בתוך כך מכבי נתניה ממשיכה בניסיונה להתחזק והיום הגיעו החלוץ הקוסטה ריקני בן ה-27, וודלי ג'וני, והקשר הברזילאי לאונרדו ג'ובטו. השניים יצטרפו מחר לאימוני הקבוצה ויחברו לקשר הפורטוגלי סאנצ'ס, שממשיך להיבחן בקבוצה שבוע שני. בימים הקרובים צפוי גם ניקולס ארמנדו מוניוס הפנמי, שחקנה של קבוצת אגילה מאל סלבדור, שגם ייבחן. בנתניה ממתינים לחלוץ הקולוביאני, ריקרדו סטיר, שהוזמן להיבחן אולם טרם התקבלה תשובה מהחלוץ שמתקשה להשיג שחרור מקבוצתו בקולומביה.

שחקני נתניה החלו לאבד את סבלנותם נוכח רכבת הזרים ואחד מהם אף הביע את דעתו ואמר: "אף אחד מהם לא שווה את כרטיס הטיסה. אני מסופק אם ראובן ימצא מכל אלה את מה שהוא מחפש, אבל נחיה ונראה".

גם הערב לא נרשמה התקרבות בין דרישותיה של המשטרה להציב 110 שוטרים ומאבטחים למשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת. בקבוצה מתנגדים לדרישה בכל תוקף ולדעת גורמים בנתניה מדובר בכמות מופרזת למשחק שבקושי ימלא חצי אצטדיון. נתניה עירבה גם את ההתאחדות במטרה שזו תפעיל את קשריה ותוריד את דרישתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully