וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופוזאקוב הרשים באימון הבכורה

רגב גולדמן

8.1.2008 / 19:20

צמד הבולגרים ערך אימון בכורה בהפועל ת"א והבלם הראה יכולת חוש לכיבוש שערים במשחק אימון פנימי. אסולין ממשיך להתאמן לבד

הפועל תל אביב חזרה היום (שלישי) לאימונים סדירים, לאחר ניצחון הליגה בשבת נגד בני יהודה בבלומפילד. לראשונה התאמנו גם שני שחקני החיזוק הבולגרים שהגיעו מלבסקי סופיה, אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי, שעוד קודם לכן ערכו שיחה עם כל שחקני הקבוצה במתחם 'חודורוב'. כלי תקשורת בבולגריה טענו היום שהקבוצה מעוניינת גם בקשרה ההתקפי של לבסקי, סדריק בארדון הצרפתי.

מהאימון בצהריים נעדרו ארבעת שחקני הנבחרת האולימפית, עידן סרור, ביברס נאתכו, רמי דואני ודני בונדר. חלוצה המושהה של הפועל תל אביב, ליאור אסולין, חזר השבוע מהמבחנים במכלן הבלגית, אך לפי שעה הוא נשאר בארץ. השחקן ממשיך להתאמן לבדו, כפי שהחליטה הנהלת הקבוצה בהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי, לפני כשבוע וחצי.

הבוקר הגיע אבדג'י הברזילאי להיפרד משחקני הקבוצה וגם מאלי גוטמן ושאר הצוות של המועדון. הקשר הגיע מלווה באישתו וילדו הקטן. באימון הראשון שקיימה הקבוצה בבוקר, הרשים הבלם טופוזאקוב את שחקני הקבוצה, כאשר במהלך המשחקונים הרבה דווקא לכבוש.

אלי גוטמן אמר היום לשחקנים: "אני מאוד מרוצה מהנחישות שהראתם בשבת. אנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה באימונים. עדין לא יצאנו מהתחתית, אבל בהחלט זה התהליך שבו התחלנו בניצחון על בני יהודה".

שחקים בקבוצה העידו כי לאחרונה האווירה בקבוצה טובה מאוד, במיוחד מבחינה חברתית בין השחקנים. "כיף לבוא לאימונים ומצב רוח בתוך המועדון הרבה יותר טוב מאשר היה בעבר", אמר הערב שחקן בקבוצה והוסיף: "כולם הבינו שצריך להתעורר ומהר, ואפשר היה לראות שניצחנו בעיקר בזכות המשחק הקבוצתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully