וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו גיבס התפטר מוושינגטון

8.1.2008 / 16:32

אחרי ההדחה מהפלייאוף, החליט לא לשוב לעונה הבאה. עדיין לא ברור אם אואנס ישחק מול הג'איינטס. בוב סנדרס שחקן ההגנה של השנה

ג'ו גיבס, מאמן וושינגטון רדסקינס, החליט לפרוש מאימון הקבוצה ומפוטבול בכלל. גיבס בן ה-67 הצעיד את הרדסקינס לשלוש זכיות בסופרבול (1982, 1987, 1991) ושב לאמן אותם ב-2004. הוא התלבט רבות לאחר ההדחה מהפלייאוף בהפסד לסיאטל. "הסיטואציה של כולם כאן עדיין לא ברורה, וגם אני בין אלה שלא יודעים אם ימשיכו בקבוצה", אמר והוסיף בבדיחות הדעת: "אנחנו הולכים לדסקס את העניין הזה לפחות עוד 25 פעמים". ובכן, הדסקוסים נגמרו.

העיניים בדאלאס נשואות לטרל אואנס. התופס, שב-2004 החמיץ את הפלייאוף וחזר לשחק בסופרבול במדי פילדלפיה, עדיין סובל מנקע ברגלו, ולא ברור אם יהיה מוכן למשחק של הקאובויס ביום ראשון מול ניו יורק ג'איינטס. "נראה שההכרעה לגביו תינתן סמוך לזמן המשחק", אמר וייד פיליפס, מאמן דאלאס. "אם הוא יתאמן מיום רביעי ואילך, אולי נוכל להיות יותר אופטימיים".

בוב סנדרס, הסייפטי של אינדיאנפוליס, נבחר לשחקן ההגנה של השנה. סנדרס המצוין, שהנהיג את הגנת הקולטס לספיגה 262 נקודות בלבד, המאזן הנמוך בליגה, זכה ב-31 מתוך 50 הקולות. "המטרה שלי ושלנו היא תמיד להיות מספר 1", אמר. הוא התייחס גם לחסרונם של שחקני הגנה אחרים, בהם דווייט פריני: "הבעיה היא שלא תמיד אפשר למנוע פציעות של חברים לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully