וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמנס יוצא למלחמה

8.1.2008 / 9:08

תבע את מאמן העבר בריאן מקנאמי, לאחר שהקליט אותו בשיחת טלפון של 17 דקות. בהיעדר הוכחות, הסיכויים שלו נראים קלושים ביותר

רוג'ר קלמנס לא מוותר. המגיש בן ה-45 ממשיך במסע הארוך לטיהור שמו. בשבוע שעבר אירגן קלמנס מסיבת עיתונאים, ביום ראשון האחרון התראיין ל-"60 דקות" וביום ראשון הודיע כי תבע את האיש שהפליל אותו בדו"ח מיצ'ל, בריאן מקנאמי.

קלמנס הקליט שיחה בת 17 דקות בינו לבין מקנאמי, אותה ערכו השניים ביום שישי. "עשיתי את מה שחשבתי שצריך לעשות", אמר לו מקנאמי, "זה אולי לא היה הוגן, אבל עשיתי את מה שהיה צריך". 21 פעמים במהלך השיחה שאל מקנאמי "מה אתה רוצה שאעשה עכשיו", ונענה על ידי קלמנס, "אני רק רוצה שתגיד את האמת, מק".

ועם זאת, למרות ההתגוננות של מקנאמי, הוא לא אמר לקלמנס בשיחה ששיקר, וקלמנס עצמו לא האשים אותו בשקר. לכן, נראה בשלב זה שהטייפ לא מהווה הוכחה ניצחת כי מקנאמי מסר עדות שקר. "אלך לקונגרס ואמסור את האמת", הצהיר לאחר מכן קלמנס במסיבת עיתונאים".

יש לציין כי גרסתו של קלמנס אינה אמינה. ל-"60 דקות" הוא בחר מראיין מועדף עליו, את מסיבת העיתונאים ערך באתר הרשמי שלו ולדברי אנדי פטיט, שהודה כי השתמש בהורמוני גדילה, הגיב: "לא ידעתי שהוא לקח". בינתיים יצא בעלי ניו יורק יאנקיז, האנק סטיינברנר, להגנתו של קלמנס: "אל תמהרו לשפוט אותו", אמר, "אני חושב שמסיבת העיתונאים דיברה בעד עצמה, ושהתקשורת הייתה קצת נמהרת מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully