וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיזיאנה סטייט אלופת המכללות

8.1.2008 / 10:56

זכתה בתואר לאחר שהכניעה את אוהיו סטייט 24:38, והנחילה לבאקאייז הפסד שני רצוף בגמר. ארבעה טאצ'דאונים למאט פלין

כבר שנה שלמה הזיכרון הצורב של ההפסד משנה שעברה בגמר ב BCS מנקר וחופר לג'ים טראסל במוח, הבאקאייז שלו הגיעו בשנה שעברה לגמר פייבוריטים ונשחטו ע"י פלורידה מה-SEC. שנה שלמה שבה בכל פורום אפשרי מזכירים ואומרים שהביג 10 לא יכול להתמודד עם המהירות של ה-SEC , ה-SEC פשוט הרבה יותר טוב. העונה הזאת החלה עם עזיבה של כוכבי הקבוצה: טרוי סמית', טד גין ג'וניור ועוד 8 שחקנים פותחים, ההרכב שנבנה היה אמור להגיע לשיא שלו רק באזור עונת 2009. בעונה המשוגעת הזאת הם היו אולי הדבר היציב היחיד בליגה, ההגנה שלהם דורגה מס' 1 באמריקה, והם הגיעו למשחק הגמר תוך 12 חודשים עם רצח בעיניים ועם רצון עז להוכיח לכולם אחרת. הבעיה הייתה ששוב בגמר חיכתה להם קבוצה מאותו SEC וההיסטוריה החליטה לחזור על עצמה בלואיזיאנה פעם נוספת. מה היה? או אהה...הרבה... ונגמר ב-24:38 ללואיזיאנה סטייט.

כמו בשנה שעברה (כשטד גין רץ והחזיר כדור כבר בפתיחה לטאצ'דאון), גם הפעם הדרייב הראשון של אוהיו סטייט נגמר ב-7 נקודות (ריצה ל-65 יארד של כריס וולס) ואחרי סטופ מרשים שבו החזיקו את LSU על מינוס 14 יארד הובילה כבר אוהיו סטייט 0:10 והתחלנו להאמין שאולי, רק אולי, השנה זה יהיה אחרת. בדרייב הבא של LSU קולט דיוויד הבקיע שער שדה מ-32 יארד והרבע נגמר ביתרון 10:3 לבאקאייז. הרבע השני היה כבר שחזור מלא של הגמר משנה שעברה, ריצ'ארד דיקסון, הטייט אנד, השווה ל-10:10 וחסימה של בעיטת שדה העבירה את כל המומנטום לטייגרס, טאצ'דאון מהיר של בריאן לפאל כבר נתן יתרון ראשון לסגולים, אינטרספשן של שנדון ג'ונסון ושוב הכדור של הנמרים. ג'ייקוב הסטר היה גדול, כשבכל המרה בדאון שלישי לקח איתו שני מגינים והשיג את היארדים הנחוצים. ההגנה של בוב פליני מתאם ההגנה (שבשנה הבאה ינסה לשקם את ההריסות בנברסקה), פשוט הצליחה לעצור את הבאקאייז פעם אחר פעם מלהתקדם, וטאצ'דאון של הסטר 4 דקות לסיום המחצית כבר נתן יתרון 14 לטייגרס בסיומה של המחצית (10:24).

טראסל ניסה לגרום לשחקניו להאמין ברבע השלישי שזה עוד אפשרי, הוא כמעט הצליח לייצר סטופ, אבל עברה על הבועט של LSU החזירה את הכדור לטייגרס 15 יארד מהאנד זון וארלי דוסט כבר העלה את היתרון ל-10:31. מפה ועד לסיום, למרות שאוהיו סטייט ניסתה אבל באמת ניסתה, זה כבר היה די גמור (למרות אינטרספשן של מלקולם ג'ינקינס וטאצ'דאון לפני סיום הרבע של רוביסקי). זה היה ההפסד ה-9 רצוף של אוהיו סטייט במשחקי בולים לקבוצות מה-SEC.

קצת סטטיסטיקה: מאט פלין הראה בגרות במשחק מצוין עם 174 יארד באוויר ב-19 מ-27 ל-4 טאצ'דאונס ואיבוד. ג'ייקוב הסטר רץ ל-86 יארד ב-21 נשיאות וטאצ'דאון. בצד המפסיד, כריס וולס היה צריך לקבל את הכדור יותר (עם רק 20 נשיאות, צבר 146 יארד וטאצ'דאון). הק"ב באקמן סיים עם 208 יארד באוויר ב-15 מ-26, 2 טאצ'דאונס ו-2 איבודים ופאמבל אחד שגמר את המשחק סופית ברבע האחרון. הדומיננטיות של ה-SEC נמשכת, כאילו שמישהו באמת האמין אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully