וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מטורניר סידני

8.1.2008 / 6:41

הפסידה בשמינית הגמר 6:3, 6:4 לסבטלנה קוזנצובה, המדורגת 2 בעולם. רם וארליך ברבע הגמר, לוי ואוקון עשויים להיפגש במוקדמות באוסטרליה

שחר פאר סיימה הלילה (בין שני לשלישי) את דרכה בטורניר סידני (סך פרסים של 600 אלף דולר), כשהפסידה בשמינית הגמר 6:3, 6:4 לסבטלנה קוזנצובה, המדורגת שנייה בעולם. כעת תמתין פאר לפתיחת הגראד סלאם הראשון של העונה החדשה, אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך בשבוע הבא, בנסיון לשחזר לפחות את ההישג המדהים אותו רשמה במלבורן בשנה שעברה - העפלה לרבע הגמר, שם הפסידה לאחר קרב צמוד לאלופה שבדרך, סרינה וויליאמס.

לאחר שבשלושת המשחקונים הראשונים שמרו שתי הטניסאיות על הגשותיהן, שברה קוזנצובה במשחקון הרביעי ועלתה ליתרון 1:3, אותו העלתה בקלות ל-1:4 במשחקון הבא. פאר השיגה שבירה משלה וצימצמה ל-4:3, אבל קוזי החזירה לה באותו מטבע, וסגרה את המערכה הראשונה עם 3:6. המערכה הבאה נפתחה בצורה נוראית עבור פאר, שנקלעה במהירות לפיגור 4:0, וגם לאחר שהצליחה לחזור ל-5:4 בלבד, לא עלה בידה להשלים את המהפך וקוזנצובה השלימה ניצחון 4:6 במערכה וזכתה להמשיך לרבע הגמר. פאר יכולה להתנחם בכך שהרוסיה המאיימת הודיעה השבוע כי לא תגיע עם נבחרת הפדרציה של ארצה לרמת השרון למפגש מול נבחרת ישראל בתחילת החודש הבא.

אנדי רם ויוני ארליך ניצחו הבוקר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות בסידני 5:7, 2:6 את ז'יל סימון הצרפתי ופרננדו ורדסקו הספרדי. כעת מחכה לצמד הישראלי מפגש קשה במיוחד מול האחים האמריקאים מייק ובוב בריאן, הצמד הטוב בעולם, שגברו על מקס מירני וג'יימי מארי 4:6, 2:6.

הבוקר נערכה הגרלת משחקי המוקדמות לאליפות אוסטרליה, בה נקבע כי שני הנציגים הישראלים במוקדמות, הראל לוי ונועם אוקון, ייפגשו בסיבוב השני של המוקדמות במידה ויצליחו לדלג מעל הסיבוב הראשון, כך שבכל מקרה יוכל רק אחד מהם להצטרף לדודי סלע בהגרלה הראשית. לוי (160 בעולם) יפגוש את דניאל בראנדס הגרמני (221 בעולם), ואילו אוקון יתמודד מול אנדיס יוסקה (252 בעולם) מלטביה.

הקאמבק של אנה, הטיול של ז'סטין

המדורגת ראשונה בסידני, ז'סטין הנין, לא נאלצה אפילו לעלות למגרש כדי להעפיל לרבע הגמר, כיוון שיריבתה הצ'כית, לוסי ספארובה, פרשה עוד לפני המשחק ביניהן בגלל פציעה. קאיה קאנפי האסטונית זכתה לכבוד המפוקפק לפגוש את הנין אחרי שגברה על השוויצרית סופיה ארבידסון 6:3, 3:6, 3:6.

המדורגת רביעית, אנה איבנוביץ', נזקקה לקאמבק מרשים במערכה השלישית, בה כבר פיגרה 5:2, כדי להתגבר על וירג'ין רזאנו הצרפתייה 1:6, 6:2, 5:7. ברבע הגמר תפגוש הסרבית הנפלאה את קתרינה סרבוטניק הסלובנית, שניצחה את סיביל באמר 6:4, 1:6, 2:6. פרנצ'סקה סקיאבונה תהיה יריבתה של קוזנצובה ברבע הגמר, אחרי שהאיטלקיה הותיקה הדיחה את מריון ברטולי 6:2, 3:6, 2:6.

גם ניקול ואידיסובה סידרה לעצמה מקום ברבע הגמר עם ניצחון 4:6, 2:6 בדרבי צ'כי-סלובקי מול דניאלה האנטוחובה, ויריבתה הבאה תהיה ילנה יאנקוביץ' הסרבית שהתגברה על הקשיים הבריאותיים מהם היא סובלת לאחרונה וניצחה 1:6, 6:2, 3:6 את טטיאנה גולובין הצרפתיה.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully