וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופמן: "הצבנו מטרה והיא לסיים במקום הראשון"

7.1.2008 / 17:29

מאמן נבחרת ישראל בכדוריד, שלמה הופמן, מפרגן לסרביה אבל מאמין שהמשימה של הנבחרת בקמפיין מוקדמות אליפות העולם אפשרית

נבחרת ישראל בכדוריד יצאה היום (שני) לאיי פארו, שם היא תתמודד ביום רביעי מול הנבחרת המקומית, בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם 2009.

ישראל תשחק בבית משולש נגד איי פארו וסרביה החזקה בשיטת ליגה בת שני סיבובים, כאשר רק המנצחת תמשיך לשלב הפלייאוף. הקמפיין הנוכחי הוא האחרון שבו מתקיימת שיטת מוקדמות של בית מוקדם והצלבה. החל מהקמפיין הבא, יחולקו הנבחרות באירופה לבתים של שישה נבחרות, כאשר שתי הנבחרות הראשונות יעפילו אוטומטית לאליפות.

איגוד הכדוריד קיים היום בתל אביב מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הקמפיין, בהשתתפות מאמן הנבחרת שלמה הופמן, הקפטן ארז פפו ושני הלגיונרים אבישי סמולר וחן פומרנץ.

"הצבנו לעצמנו מטרה והיא לסיים במקום הראשון", אמר המאמן שלמה הופמן והוסיף: "חשוב מאוד להתחיל את הקמפיין ברגל ימין מול איי פארו. אנחנו צריכים לנצח את המשחקים מולם ואז להסתכל קדימה על סרביה, שהיא מהדרג הראשון באירופה ועדיפה עלינו. הבית שקיבלנו לא קל, אבל אנחנו רגילים להתמודד מול נבחרות חזקות". המאמן הלאומי התייחס לנבחרת הסרבית, שכבר הפסידה בארץ בקמפיין הקודם ואמר: "זו אחת הנבחרות הטובות בעולם ולהפסיד לה לא יהיה כישלון. מצד שני, המטרה שלנו היא לנצח ואם נציג את היכולת הטובה ממשחקי ההכנה שלנו, יש לנו סיכוי".

הקפטן ארז פפו התייחס גם ליריבה הראשונה, ולמרות שהפסידה לסרביה פעמיים (47:24 בסרביה ו-33:28 בבית), הוא לא מקל בה ראש: "ראינו כמה סרביה התקשתה שם, ההגרלה שלנו בכלל לא קלה. כולנו בנבחרת מחכים למשחקים האלה כבר הרבה זמן". על הנבחרת הסרבית אמר פפו: "למדנו אותם ואני מאוד מקווה שהפעם נשלים את המשימה. אני מאמין שאפשר לעבור אותם".

חן פומרנץ, שהצטרף לחבריו היישר מהליגה השוויצרית נשמע אופטימי: "אפשר לעבור את השלב הזה ולשדרג את הכדוריד הישראלי. יש לנו חיבור טוב בנבחרת והייתה לנו הכנה טובה".

כמו פומרנץ, גם אקס הפועל ראשון לציון אבישי סמולר שמשחק בבונדסליגה מתגעגע לקהל הישראלי, ומקווה להרגיש אותו כמו שצריך לפחות במשחקי הנבחרת: "לבוא לארץ ולשיר את ההמנון זו ההרגשה הכי טובה. אני קורא לכל האנשים שאוהבים כדוריד לבוא למגרש ולעשות לנו כיף".

סגל הנבחרת לקמפיין: לאוניד דורושנקו (אס"א תל אביב), צביקה גרוס (מכבי תל אביב), יואב נאמן (מכבי ראשון לציון), אבישי סמולר (ווצלר), אמיר לנגליב (א.כ נס ציונה), חן פומרנץ (גראסהופרס), גיל יעקב (הפועל ראשון לציון), חן בירנבאום (מכבי ראשון לציון), תום מטלון (מכבי ראשון לציון), דב ישועה (מכבי ראשון לציון), דן מירקוס (אס"א תל אביב), ארז פפו (מכבי קרית מוצקין), איציק חליפי (אס"א תל אביב), גל אברהם (מכבי ראשון לציון).

משחקי הנבחרת:

איי פארו - ישראל (9/1, 21:00)

ישראל - איי פארו (שבת, 12/1, 17:45 במטרווסט רעננה)

ישראל - סרביה (רביעי, 16/1, 17:45 במטרווסט רעננה)

סרביה - ישראל (שבת, 19/1, 18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully