וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מגבירים הילוך להחתים את קרויטרו

יצחק סולומון

7.1.2008 / 17:11

בקבוצה מנסים להחתים את הקשר מסטיאווה בוקרשט שהרשים את בן שמעון. עבאס סואן אמור להיות כשיר למשחק הבית מול מכבי פ"ת

בקריית שמונה מתכוונים להגביר את המאמצים לצרף לשורות הקבוצה את הקשר הרומני, מריוס קרויטרו, מקבוצת סטיאווה בוקרשט. קרויטרו הרשים את המאמן רן בן שמעון, שצפה בו במספר קלטות. מדובר מדובר בשחקן ותיק, בן 28, בעל ניסיון רב בליגה הרומנית, שיכול להוריד את הנטל מגיא צרפתי בחוליית הקישור.

בקרית שמונה ינסו לצרף את הרומני בעקבות יכולתו הלא מספיק מרשימה של קשר פולהאם האנגלית, כריס ג'יימס, שנבחן בקבוצה בימים האחרונים. שחקן בקבוצה אמר: "אי אפשר להגיד עליו מילה רעה. רואים שהוא יודע כדורגל, אבל הוא לא זה שישדרג לנו את הקבוצה".

בקריית שמונה נרגשים מהמשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה שיתקיים לראשונה בהיסטוריה של המועדון לאור זרקורים, לאחר שהושלמה התקנתם של ארבעת עמודי התאורה. "לקח קצת זמן, אבל בסוף עמדנו במטרה", אומר מחזיק תיק הספורט בעיריית קריית שמונה, אלי מנחם.

הקפטן יניב לביא והמגן עמיר נוסבאום סובלים מפציעות קלות וערכו היום (שני) אימון קל. הקשר עבאס סואן מחלים מפציעה ואמור להיות כשיר למשחק בשבת. גם השוער שביט אלימלך, שנעדר מהמשחק באשדוד עקב לידת בתו, יחזור להרכב.

יניב לביא, גיא צרפתי ושביט אלימלך, ישתתפו מחר במשחק ההצדעה לילדים חולי סרטן, שיתקיים במגרש הקופסא בנתניה. את נבחרת הכוכבים ידריך בן שמעון. "זה כבוד גדול עבורנו וגם מרגש מאוד להשתתף במשחק כזה. אם אנחנו יכולים לעשות מעט כדי לשמח את הילדים, נהיה הכי מאושרים בעולם", אמר הקפטן יניב לביא.

החלוץ יובל אבידור אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "המטרה היא להישאר השנה בליגה ואחרי זה אין לדעת. אני מאמין שאיזי יודע את העבודה והוא יודע מה טוב לקבוצה, בכך שהחתים את המאמן רן בן שמעון לעוד שנה. אני מאמין שנתקע יתד בליגה הזאת בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully