וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר חוזר לסגל צ'לסי

7.1.2008 / 15:45

עשוי ליטול חלק במשחק גביע הליגה מול אברטון (הערב, 21:45 ספורט 5+ LIVE). דרוגבה מתעקש לעזוב. צ'לסי פנתה לאנלקה, בולטון דחתה

בן סהר יחזור מחר לסגל צ'לסי לקראת המשחק (21:45) הראשון של הכחולים מול אברטון בחצי גמר גביע הליגה. סהר העביר שלושה חודשים בקווינס פארק ריינג'רס, אליה הושאל בתחילת השנה. כשהבינו משני הצדדים כי החלוץ הישראלי לא מקבל יותר מדי אפשרויות לשחק בקבוצה מהליגה הראשונה, העדיפו להחזירו למתחם האימונים "קובהם".

סהר ציפה לקחת חלק כבר בתחילת השבוע, אז ניצחה צ'לסי את קבוצתו הקודמת 0:1 והעפילה לסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. "אני רוצה לשחק ולהיות מעורב בצ'לסי", אמר טרם המשחק החלוץ הישראלי, "זו הקבוצה שלי".

דרוגבה מתעקש לעזוב בסוף השנה

מכה קשה לאברהם גרנט וצ'לסי. החלוץ המצטיין מחוף השנהב, דידייה דרוגבה, הודיע כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה בתום השנה. את הסיבה לכך הוא בעיקר משייך לעזיבה של ז'וזה מוריניו את המועדון במהלך חודש אוקטובר: "זה בא ממני, אמרתי שאני חושב על זה, שאני רוצה לעזוב".

בראיון עצמו דרוגבה הוסיף כי כבר זמן רב הוא מעוניין לעזוב את הכחולים, והעזיבה של מוריניו רק חיזקה את הרצון הזה: "כבר לפני שנתיים או שלוש אמרתי שאני מעוניין לעזוב. העזיבה של מוריניו לא עזרה לי להישאר. להיפך, זה דירבן אותי עוד יותר לעזוב".

השם של דרוגבה נקשר בתקופה האחרונה עם מספר מועדונים שגילו בחלוץ המוכשר עניין, ביניהם ריאל מדריד ומילאן, שם הוא עשוי לפגוש שוב את מוריניו במידה והדיבורים על כך שהפורטוגלי יצטרף לאלופת אירופה אכן יתממשו. למרות זאת, מדגיש דרוגבה כי "עוד לא דיברתי עם אף אחד".

"בשלב הזה, המטרה העיקרית שלי היא אליפות אפריקה, וכאשר אחזור לצ'לסי המטרה תהיה לזכות בכל מה שנשאר לנו להיאבק עליו. ליגת האלופות זה הדבר החשוב ביותר, אבל אם נזכה באליפות אנגליה אני לא אתלונן".

דרוגבה שב למגרשים אחרי שהחלים מפציעה בברך ושיחק נגד קווינס פארק ריינג'רס בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. למרות רצונה של צ'לסי לדחות את הניתוח שלו, התעקש דרוגבה לעבור את הניתוח עוד לפני משחקי אליפות אפריקה גם אם המשמעות היא פספוס מספר משחקים בשורות צ'לסי. בנושא הזה הוא אמר: "עבר כבר חודש מאז הניתוח וההחלמה שלי מתקדמת טוב. הופתעתי מכתבות שונות שראיתי בתקשורת, מכיוון שהמועדון אמר לי לערוך את הניתוח מתי שרציתי. הסכמנו על זה ואני חושב שזה בושה שאנשים רושמים דברים לא נכונים".

צ'לסי תנסה להגן על התואר מול וויגאן

צ'לסי תמשיך את מסעה בגביע האנגלי עם משחק חוץ אצל וויגאן, כך עלה בהגרלת משחקי הסיבוב הרביעי שנערכה היום. הכחולים שעברו בסוף השבוע את קווינס פארק ריינג'רס (0:1) ימשיכו עם יריבה נוחה יחסית, וויגאן מתחתית הליגה שדרסה בשבת האחרונה את סנדרלנד 0:3.

משחק מעניין נוסף עשוי להפגיש את ארסנל וניוקאסל, במידה וזו תעבור את סטוק סיטי. המגפייז שלא הצליחו להבקיע מול לוטון, עשויים לשחק מול התותחנים אם ינצחו במשחק החוזר את היריבה מהליגה הראשונה. מנצ'סטר יונייטד, פינאליסטית השנה שעברה שהפסידה לכחולים של מוריניו בגמר, יארחו את טוטנהאם או רדינג בדרך לשמינית הגמר. לליברפול שתפגוש למשחק חוזר את סטוק אמורה להיות משוכה נוחה יחסית בסיבוב הרביעי (במידה ולא יהיו תקלות באנפילד), כאשר היא אמורה לפגוש יריבה נחותה ממנה בהרבה, סוונסי או הבאנט אנד ווטרלוביל.

יתר המשחקים שייערכו ב-26 וב-27 בחודש: קובנטרי – וולסול/ מילוול, אולדהאם – האדרספילד, סווינדון/ בארנט – פולהאם/ בריסטול רוברס, סאות'נד – בארנסלי, סאות'המפטון – נוריץ'/ בארי, פורטסמות' – פלימות', דרבי/ שפילד וונסדיי – פרסטון, ווטפורד – וולבס, פטרבורו – צ'רלטון/ ווסט ברומיץ', שפילד יונייטד – ווסטהאם / מנצ'סטר סיטי, מאנספילד – מידלסבורו, טרנמייר/ הרפורד – קארדיף. המשחקים החוזרים של הסיבוב השלישי, 12 במספר, ייערכו ב-15 וב-16 לחודש.

צ'לסי פנתה לניקולס אנלקה, בולטון דחתה

צ'לסי התעניינה מאוד בכוכבה של בולטון, ניקולס אנלקה, בחלון ההעברות הנוכחי. הקבוצה אישרה היום באתר הרשמי שלה כי אכן נעשתה פניה לחלוץ הצרפתי. בהודעה הוזכר רצונו של המנג'ר אברהם גרנט במחליף ראוי לדידייה דרוגבה, בזמן שזה ישהה עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה, שתיפתח בקרוב בגאנה.

בולטון, שהחתימה מוקדם יותר השנה את אנלקה לארבע עונות, דחתה את ההצעה של המיליונרים. אנלקה עצמו לא הסתיר העונה את רצונו לשחק בליגת האלופות, אבל במקרה הזה, הדברים ככל הנראה לא ממש תלויים בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully