וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום שוחרר למעצר בית

נתיב נחמני

7.1.2008 / 20:00

שחקנה של מכבי ת"א היה אמור להישאר במעצר עד ליום שלישי בבוקר, אולם לאחר התייעצות עם פרקליטות מחוז תל אביב, הוחלט לשחררו בתנאים מגבילים. ישהה בביתו של עמי ביטון, איש המשק, עד יום חמישי ב-16:00

משטרת מחוז תל אביב הודיעה הערב (שני), כי לאחר התייעצות עם פרקליטות המחוז, הוחלט לשחרר בתנאים מגבילים את כדורסלן מכבי תל אביב וויל ביינום, החשוד בגרימת חבלה חמורה לאחר קטטה במועדון ה"ג'י-ספוט" בדרום תל אביב.

ביינום ישהה במעצר בית עד יום חמישי בשעה 16:00. עוד קבע שופט בית משפט השלום כי גובה הערבות העצמית יעמוד על 50 אלף שקל. ביינום ישהה בביתו של אחד ממנהלי המשק של הקבוצה, עמי ביטון ולא יוכל לצאת את הארץ ב-30 הימים הקרובים. כמו כן חל איסור על ביינום ליצור קשר עם אף אדם המעורב בפרשה. נראה כי הטענות על המסוכנות שטמונה בשחרורו הזמני נמוגו ככל שהתבהרה תמונת התקרית משבת, מה שמסביר את החלטת פרקליטות המחוז. ביינום אמור ליטול חלק באימון הקבוצה מחר (שלישי), כשלמעשה אין מניעה מהשתתפותו באימוני השבוע ובמשחקי הקבוצה.

מאמנה של מכבי תל אביב צביקה שרף התייחס הערב לשחרורו של ביינום מהמעצר ואמר: "הוא יגיע לאימון ואני אדבר איתו כמו שאני מדבר עם שאר השחקנים".

וויל ביינום שיחזר הבוקר את התקרית בפני חוקרי משטרת מרחב יפתח. ביינום הגיע אל זירת האירוע, הוביל את החוקרים שלב אחר שלב במהלך השחזור מהיציאה למועדון ועד להגעה לרכב ותיאר בפניהם פעם נוספת את שאירע.

כזכור, ביינום היה אמור להישאר במעצר עד ליום שלישי בבוקר, כאשר במשטרה תיכננו להאריך את מעצרו בשלישית. ארבעת החשודים בתיגרה עם ביינום מחוץ למועדון, צעירים תושבי דימונה, הובאו אתמול גם הם לדיון בהארכת מעצרם. שניים מהם, אלדן ודורון פורד, הם חיילים. השניים הנוספים הם יזרח בטלר ורחמים רוט. מעצרם הוארך עד יום שלישי בעשר בבוקר.

בינתיים, נשמעו אתמול לראשונה עדויות ממקורביו של וויל ביינום, ששהו במועדון לפני המקרה. "וויל קיבל מכות רצח והיה בסכנת חיים. חיכו לו מחוץ למועדון עשרים איש. וונטיגו קאמינגס עשה בשכל כשיצא חצי שעה לפני ביינום. האנשים האלה לא נתנו לוויל לצאת והוא ישב עם אחיו על הבר. הייתה שם חבורה ובכל פעם שהוא רצה לצאת החוצה הם נצמדו אליו. כשהוא ניסה להימלט, הם רצו אחריו עם ברזלים ומוטות. הם פשוט נתנו לו מכות עם ברזלים, מוטות ואבנים ופירקו לו את הצורה", כך טוענים מקורביו של ביינום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully