וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה נגד מכבי חיפה

7.1.2008 / 12:08

ההתאחדות הדרום אפריקאית הגישה תלונה נגד מכבי חיפה בשל איחור מסיללה. רוני לוי איים להוציא את אלמדון מהסגל אם לא יעזוב

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, ביקש מהשוער תום אלמדון באחת השיחות ביניהם, לעזוב את הקבוצה, אחרת הוא לא יכלול אותו בסגל למשחקי הליגה. בחיפה הסבירו היום שלוי רצה בטובתו של השוער, שלא צפוי לקבל דקות משחק העונה. "אני מבטיח לך שאם לא תעזוב, לא אלביש אותך בליגה. אני רוצה שתלך", אמר לו המאמן. אלמדון הופתע מהדברים וטען כי הוא רוצה לשחק בקבוצה אחרת בתנאי שתעניק לו דקות משחק. לוי הוסיף: "אני אומר את זה לטובתך. אני רוצה שתשחק".

ללא כל קשר, שחקנים בחיפה טענו הבוקר כי השוער פגוע מהנהלת מכבי חיפה. לטענת אותם שחקנים, אלמדון עזב את האימון ביום חמישי כשהוא עצבני, זאת לאחר שהשוער יהב יולזרי, שהתחיל להתאמן בחיפה, השתתף במשחקון פנימי והוא לא. גורם בחיפה הסביר: "גיורא אנטמן החליט אילו שני שוערים לשלוח, אבל השוער השני לא היה רלוונטי לצורך העניין משום שהשער שבו הוא עמד לא היה רלוונטי לצורך אותו משחקון". אתמול לבש אלמדון את אפודת השוער השני, אבל מתברר שיולזרי לא עבר בבקרת התקציבים ובכל מקרה לא יכל להיכלל בסגל.

"אלמדון ראה את יולזרי מגיע לאימון וכמעט בכה. הוא כועס כי חיפה לא הסכימה לשחרר אותו כשאשדוד רצתה, ועכשיו אשדוד מהססת והוא ממתין בצד. באותו אימון הוא ישב בצד, ראה את יולזרי מתאמן ושתק". בחיפה בדקו השבוע אפשרות שאלמדון יעזוב להרצליה כשוער ראשון על חשבונו של איתמר ניצן, אבל לא קיבלו תשובה בעניין. אלמדון לא יהיה מוכן לעבור להרצליה כשוער שני. מקורב לשחקן אמר: "אני מאמין שהיום הוא יעבור לאשדוד שתשחרר את סמי אג'יי".

"הפועל סובבה לארבייטמן את הראש"

"הראש שלו בהפועל, היא סובבה לו את הראש", כך אמר הבוקר בכיר במכבי חיפה בהתייחס לעתידו של החלוץ שלומי ארבייטמן בקבוצה. בחיפה העלו השבוע אפשרות שארבייטמן לא ישוחרר להפועל ויתנגד למהלך, "ואז", לדברי גורם בחיפה, "או שהוא יתאמן כרגיל או שהוא יישב ביציע". בשיחה עם יעקב שחר, ביקש המאמן רוני לוי שהבעלים הוא זה שיחליט בנוגע לשחרורו של החלוץ. לוי הבהיר לשחר כי הוא לא מעוניין לשחרר את ארבייטמן.

כזכור, לאחר התיקו אתמול הקניטו חלק מאוהדי חיפה את החלוץ וצעקו לעברו: "הוא אדום, הוא אדום". החלוץ, שהחמיץ בדקה ה-88 הזדמנות מצוינת לנצח את המשחק, יצא בזעם מחדר ההלבשה ולא הסכים לדבר עם התקשורת.

אחד השחקנים אמר הבוקר: "שלומי לא נראה מרוכז בכדורגל, כל הסיפור עם הפועל תל אביב פשוט סובב לו את הראש. במובן מסוים, אפשר להבין את הקהל, איך אפשר להבקיע כשאתה חושב על מעבר לקבוצה אחרת?". מקורב לשחקן אמר: "לא מחזיקים שחקן בכוח. אם ארבייטמן רוצה לעזוב בשביל לקבל דקות משחק, כדאי שחיפה תשחרר אותו".

התאחדות דרום אפריקה הגישה תלונה נגד מכבי חיפה

ההתאחדות הדרום אפריקאית פנתה לפיפ"א בבקשה להעניש את פיטר מסיללה ומכבי חיפה על כך שהשחקן איחר להצטרף לשורות הנבחרת, והגיע למחנה האימונים רק היום. גם את אברטון ביקשה ההתאחדות הדרום אפריקאית להעניש, אחרי שגם הגעתו של הקשר סטיבן פיינאר התעכבה.

כידוע, מסיללה שיחק בשורות חיפה אמש ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה, ומכאן נובע איחורו. מאמן הנבחרת הדרום אפריקאית, סיפו אנקומנה, אמר כי ההתאחדות נאלצה לנקוט בצעד הנדיר הזה מול שני המועדונים, בשל העובדה שהשניים לא הגיעו בשעה 11:00 כפי שהתבקשו. "לא שמענו דבר מהם והעניין עכשיו נמצא אצל פיפ"א", הסביר. "לא שמענו גם מהמועדונים שלהם וזו הסיבה שהנושא מטופל עכשיו בפיפ"א".

אנקומנה אמר כי בנבחרת עוד יותר הופתעו מהעובדה שדווקא טמבינקוסי פאנטיני שמשחק בחיפה יחד עם מסיללה כן הגיע למחנה האימונים בזמן. "זה מוזר, לא? מסיללה אמור היה לטוס עם פאנטיני מישראל והוא לא הגיע, בזמן שחברו לקבוצה כאן. זה מאוד מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully