וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ' שוחרר מבית"ר

אורי שלו

5.1.2008 / 21:51

הגיע לסיכום עם ראשי הקבוצה על גובה הפיצוי. ג’וניור ויזה, קשר נבחרת פרו, בו מתעניינות מספר קבוצות נוספות, עשוי למלא את מקומו

בית"ר ירושלים הגיעה לסיכום עם קשר הקבוצה מילובאן מירוסביץ' על גובה הפיצוי אותו יקבל תמורת שחרורו מהקבוצה. השחקן יעשה את דרכו אל אחת מהליגות הבכירות בדרום אמריקה, כשגם מכבי נתניה הביעה את התעניינותה במירוסביץ' פעמים רבות בעבר. בית"ר תערוך למירוסביץ', שיעזוב בימים הקרובים, טקס פרידה.

מירוסביץ' הצטרף לבית"ר בתחילת העונה שעברה, וכבש במהלך שנת האליפות האחרונה חמישה שערים ב-35 משחקים. השנה, עם חיזוקה של הקבוצה, בעיקר בחוליית הקישור ומיעוט ההזדמנויות שקיבל ממאמנו יצחק שום, לא הצליח מירוסביץ' להבקיע, אבל הספיק לבשל ארבעה שערים מתחילת העונה.

מי שיבוא במקומו של הצ'יליאני עשוי להיות הקשר הפרואני ג'וניור ויזה, שבית"ר נמצאת בקשר עם סוכניו. בויזה בן ה-22, שסיים את חוזהו באליאנזה לימה, מעוניינות גם מספר קבוצות בפרו, אבל לפחות על פי דבריו לכלי התקשורת בארצו, הוא מעוניין למצות את האופציה האירופאית.

ויזה התראיין לפני מספר ימים ואמר: "בזכות העונה המוצלחת שעשיתי קיבלתי כמה הצעות, מהן גם אחת מאירופה. אני רוצה את הטוב ביותר עבור משפחתי וזו הסיבה שכרגע אני לא חותם על חוזה חדש באליאנזה לימה. הסוכן שלי אמר לי שיש הצעה מאירופה ואני חושב שזה הזמן הנכון לעבור לשם".

עדכון ראשון: 7.1 11:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully