וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי מיתמם

7.1.2008 / 10:59

ההולנדי שכבש נגד סראגוסה הסביר את התנועה שביצע לאחר השער: "זו רק תנועה של שמחה". דוס סנטוס אמור לעזוב בסוף השנה לאנגליה

רוד ואן ניסטלרוי מרגיע את הנעלבים, ומבהיר כי התנועה לעבר הספסלים אחרי שכבש את השער הראשון בניצחון 0:2 של ריאל מדריד על סראגוסה הייתה מתוך שמחה ולא כוונה כלפי מישהו ספציפי. השחקן ההולנדי ביצע תנועה שהתפרשה על ידי הספרדים כתנועה לא ראויה המעידה על חוסר כבוד, ובעקבות זאת החלו לחפש שם את המטרה אליה כוונה התנועה.

ואן ניסטלרוי ניסה להסביר כי הוא בסך הכל ביצע את התנועה כחלק מאנחת רווחה על כך שהוא וקבוצתו כבשו שער: "זו הייתה תנועה של שמחה. בסך הכל הייתי מרוצה אחרי השער, מכיוון שסראגוסה הגיעה לכל ההזדמנויות, ובהזדמנות הראשונה שלנו הצלחנו לכבוש. אני יודע מה המשמעות של התנועה, אבל אין לי שום בעיה עם אף אחד, זה רק בגלל שכבשתי".

למרות היכולת הלא מרשימה במיוחד, האלופה שמרה על פער שבע הנקודות מברצלונה שניצחה כבר בשבת. ההולנדי הודה כי קבוצתו לא הרשימה במיוחד, ואמר: "הייתה לנו עבודה קשה. זה ניצחון ושלוש נקודות, אבל לא שיחקנו טוב כדי לקחת אותן. הם שיחקו טוב מאוד בחלק האחורי ואת שתי ההזדמנויות שהיו לנו ניצלנו לשערים".

בעוד ואן ניסטלרוי ורוביניו שכבשו את השערים גרפו את המחמאות, מי שזכה לעיקר הכותרות בספרד היה השוער איקר קסיאס, שבמספר הזדמנויות של היריבה מנע שערים. "זה היה משחק קשה שהיינו אמורים לנצח. חודש ינואר הוא קשה מבחינתנו, כך שאנחנו צריכים להיות במאה אחוז מוכנות", אמר קסיאס.

"משחקים תמיד שונים אחד מהשני, אבל ידענו שיש לנו הזדמנות לנצח אם אנחנו לא סופגים אף שער", הוסיף קסיאס בהתייחסו לשאלה מה חשב בזמן ששחקני סראגוסה ניסו לכבוש. "רוביניו עשה תנועה נהדרת ורוד כבש כאשר אוימנו הכי הרבה. אני בדרך כלל לא חוגג, אבל הפעם הייתה אחוה נהדרת כאן, וזו הסיבה שהקדישו לי את הגול".

דוס סנטוס יוצע למכירה באנגליה

הכוכב העולה של ברצלונה, ג'ובאני דוס סנטוס, הוצע למספר קבוצות באנגליה מאחר והחוזה שלו מסתיים בסוף השנה והמועדון הקטלוני מעוניין לאפשר לו לעזוב. בכוכב המכסיקני מעוניינות בין השאר צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם, ולקט ביצועים שלו נשלחה אל הקבוצות הללו בניסיון למכור אותו.

ברצלונה לא הודיעה באופן רשמי על חידוש החוזה של השחקן בן ה-18, מה שהוביל למסכת ספקולציות סביב עתידו. למרות פתיחה מצוינת בשורות בארסה, דוס סנטוס לא היה במיטבו בשבועות האחרונים, מה שהוביל לאפשרות כי יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully