וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר בסיבוב השני בסידני

7.1.2008 / 7:58

הטניסאית הישראלית גברה 3:6, 2:6 על יוליאנה פדאק האוקראינית ובסיבוב הבא תפגוש את סבטלנה קוזנצובה. סלע הודח מאוקלנד

שחר פאר, המחבט מספר 1 של ישראל, עלתה הבוקר (שני) לסיבוב השני בטורניר סידני (סך פרסים של 600 אלף דולר). הטניסאית הישראלית, המדורגת 17 בעולם, פגשה את יוליאנה פדאק האוקראינית ואחרי שכבר ניצחה אותה פעמיים בעבר, השלימה את העבודה בפעם השלישית, הפעם עם 3:6, 2:6 בתוך שעה ו-4 דקות.

בסיבוב הבא מצפה לפאר משחק קשה בהרבה, עת תפגוש את המדורגת 2 בטורניר, סבטלנה קוזנצובה. השתיים נפגשו שלוש פעמים בעבר, כולן בעונה הקודמת ודווקא פאר היא שמוליכה במאזן בין השתיים 1:2. בפעם שעברה שהן נפגשו באוסטרליה, היה זה בשמינית גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה והישראלית ניצחה אז 4:6, 2:6.

ציפי אובזילר פרשה במוקדמות בגלל שלא חשה בטוב, אבל בכל זאת זכתה להזדמנות בגלל פרשיתה של נטלי דשי מהמשחק מול טטיאנה גולובין הצרפתיה. לאובזילר זה לא עזר וגולובין גברה עליה 2:6, 3:6 אחרי שהשיגה 4 שבירות מול שבירה אחת בלבד.

במשחקים נוספים שנערכו הבוקר והלילה הדיחה קתרינה סרבוטניק את אנה צ'קווטדזה אחרי שגברה עליה 5:7, 1:6. גם דינארה סאפינה בחוץ, אחרי שהודחה על ידי דניאלה האנטוחובה, שניצחה אותה 7:5, 4:6, 4:6. מריון ברטולי הביסה 1:6, 0:6 את קארין קנאפ האיטלקיה.

דודי סלע הפסיד בסיבוב הראשון של טורניר אוקלנד בניו זילנד (על סך פרסים של 465 אלף דולר) 6:4, 6:7 לז'וליאן בנטו הצרפתי, המדורג 8 מקומות מתחתיו בדירוג העולמי (74). סלע הגיע ל-14 נקודות שבירה במהלך המשחק, אבל ניצל רק שתיים. בנטו לעומת זאת ניצל 3 אפשרויות שבירה מתוך ה-6 שהיו לו והשלים את המשימה בתוך שעה ו-40 דקות.

ירידה קלה לסלע בדירוג

עוד לפני ההדחה מאוקלנד, סלע צנח שני שלבים בדירוג העולמי שפורסם הבוקר. הטניסאי הבכיר של ישראל שישחק בשבוע הבא באליפות אוסטרליה הפתוחה נמצא כעת במקום ה-66. מנגד, הראל לוי התקדם שלב אחד אל המקום ה-160, ונועם אוקון הידרדר 42 מקומות אל המקום ה-288.

בצמרת העולמית אין כל שינוי, אך אנדי מארי, שזכה בטורניר קטאר, נכנס לעשירייה הראשונה, והתקדם שני שלבים אל המקום התשיעי. דויד נלבנדיאן ירד למקום העשירי וטומי רוברדו אל המקום ה-11.

בדירוג הנשים השינויים הרבה יותר מינוריים: שחר פאר נותרה במקום ה-17 בעולם ותנסה לשפר אותו השבוע בטורניר סידני, ואילו ציפי אובזילר ירדה שלב אחד אל המקום ה-80. יבגניה לינצקאיה העולה החדשה עלתה למקום ה-593 (עלייה של מקום אחד). פרט לכך עשרת הטניסאיות הטובות בעולם שמרו על מקומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully