וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל הולך גם עם ריאל

6.1.2008 / 22:24

המוליכה הייתה פחות טובה, אך שמרה על הפער, עם 0:2 על סראגוסה. לה קורוניה הובסה ע"י את' מדריד 3:0. סביליה גברה על בטיס בדרבי

ה'לה ליגה' התחדשה ואנחנו יכולים לנשום לרווחה. אמש (שבת) נפתח המחזור ה-18 עם ניצחונן של שתי קטאלוניות, ברצלונה ואספניול, על מאיורקה ו-ויאריאל בהתאמה. הערב נמשך המחזור. אתלטיקו מדריד הנחילה תבוסה ללה קורוניה המתפוררת, 3:0. ולנסיה פגשה לדרבי, בביתה, את לבנטה, אבל התבזתה עם 0:0. סנטאנדר המשיכה בעונה החלומית שלה וקטפה עוד ניצחון, 0:1 על אתלטיק ביבלאו. ויאדוליד הפתיעה בחוץ את חטאפה 0:3. מורסיה ניצחה את אוסאסונה 0:2 ורקראטיבו הואלבה ואלמריה נפרדו בתיקו 1:1.

מאוחר יותר ניצחה ריאל מדריד את סראגוסה 0:2 ושמרה על פער שבע הנקודות מברצלונה. הדרבי הגדול של סביליה הוכרע באופן חד צדדי עם 0:3 לסביליה על בטיס.

ריאל מדריד - סראגוסה 0:2

הבלנקוס אירחו בסנטיאגו ברנבאו את סראגוסה ושמרו על מרחק שבע הנקודות מברצלונה, בזכות שערים של רוד ואן ניסטלרוי ורוביניו, שהביאו לניצחון 0:2. הצופים בברנבאו ראו כיצד האורחים שולטים במשחק ומחמיצים מספר גדול של מצבים, אך אחרי 66 דקות של לחץ המדרידיסטים קפצו לשמיים כשואן ניסטלרוי נגח הגבהה של רוביניו לכיוון הקורה הרחוקה וקבע 0:1.

סראגוסה המשיכה ללחוץ והשיגה רק החמצות של ריקרדו אוליביירה ודייגו מיליטו, עד שהגיע רוביניו שוב, חלף על פניו של סרחיו פרננדז ושיחרר טיל שקבע את תוצאת המשחק, 0:2 ללבנים. ריאל מדריד עלתה עם שינוי אחד בהרכב מאז המשחק מול ברצלונה, כשפפה הפצוע לא שיחק ומרסלו עלה במקומו.

לואן ניסטלרוי זהו השער התשיעי העונה, לרוביניו זהו השישי. עבור ריאל, זהו הניצחון החמישי ברציפות ולסראגוסה זה הפסד שביעי מאז תחילת העונה, וחוץ מלבנטה, שספגה 33 שערים, סראגוסה ספגה הכי הרבה שערים בליגה, עם 30 שערים לחובתה.

סביליה - בטיס 0:3

הדרבי הגדול של בירת אנדלוסיה הפגיש את שתי הקבוצות ב'ראמון סאנצ'ז פיחואן'. השליטה במגרש הייתה של המקומיים, שעלו ליתרון משער של לואיס פביאנו בדקה ה-26. החלוץ הברזילאי כבש גם את השני, שלוש דקות לפני ההפסקה, והוא כבר עם 12 שערים העונה, בראש טבלת מלך השערים. גם במחצית השנייה רוב הזרימה הייתה כלפי שערו של ריקרדו. בדקה ה-63 דני אלבס קבע את השלישי והכריע סופית את הדרבי. הקבוצה של מנולו פרננדז עם עשר נקודות בארבעת משחקיה האחרונים והיא בדרך למעלה. בטיס ממשיכה לשהות מתחת לקו האדום המאיים.

לה קורוניה - אתלטיקו מדריד 3:0

דודו אוואט הפצוע לא היה בסגל דפור, שאירחה את הקולוצ'יונרוס. הפגרה הגיעה בזמן בשביל אתלטי, שיצאה אליה עם הפסד ונקודה אחת משני משחקים. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה כבש דייגו פורלאן את שערו השביעי בליגה והעלה את האורחים ליתרון ב'ריאזור'. סרחיו 'קון' אגוארו כבש את השני של קבוצתו בדקה ה-53 והעלה את מאזנו העונה לשמונה שערים בליגה. חוזה מנואל חוארדו נעץ את המסמר האחרון והכואב בדקה ה-65. הקבוצה מגאליסיה, שיצאה לפגרה אחרי ניצחון על לבנטה, חוטפת מהלומה ביתית והליגה השנייה מתחילה להיראות קרובה מתמיד. אתלטיקו עולה בזכות הניצחון למקום הרביעי, לאחר הפסדה של ויאריאל.

ולנסיה - לבנטה 0:0

הדרבי של ולנסיה הפגיש את שתי הקבוצות במסטאייה. נראה שכל מה שרונלד קומאן עושה לא צולח. העטלפים לא השכילו לכבוש את שערה של נועלת הטבלה, שספגה עד כה את מניין השערים הרב בליגה, 33. לבנטה משיגה את הנקודה השמינית שלה העונה, אבל זה ככל הנראה לא יעזור לה יותר מדי.

סנטאנדר - אתלטיק בילבאו 0:1

הבאסקים הגיעו ל'אל סרדינרו' של הקבוצה המפתיעה, שממשיכה לאחוז במקום השישי המכובד. מוחמד צ'יטה כבש את שער הניצחון לזכות הקבוצה מקנטרבריה והיא ממשיכה בעונה החלומית שלה עם ניצחון שמיני בליגה ו-29 נקודות.

חטאפה - ויאדוליד 3:0

בליץ של האורחים במחצית השנייה הביא להם שלוש נקודות חשובות נגד הקבוצה ממדריד. צמד של אנחל מנואל דוראדו (54 ו-76) ואחד נוסף של אלבארו רוביו (67) הדהימו את יושבי ה'אלופנסו קולוסיאום פרז'. אחרי שלושה משחקים רצופים, ויאדוליד משיגה ניצחון וקצת אוויר לנשימה מהתחתית.

תוצאות נוספות:

מורסיה - אוסאסונה 0:2
הנוק גולתום (73), אבל גומז (90)

רקראטיבו הואלבה - אלמריה 1:1
לרקראטיבו: פלורן סינמה פונגול (14), לאלמריה: חוזה מנה (20).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully