וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הפועל גליל עליון 92:100

6.1.2008 / 21:32

מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 92:100 בחוץ על גליל עליון (צפו בתקציר). גם חולון ועפולה בין ארבע הגדולות

ברני ארדוב

התקציר באדיבות הערוץ הראשון
אתר הערוץ הראשון www.iba.org.il

איזה מזל שיש לנו את הצפון, ובמקרה הזה את הגליל העליון. אין דבר יעיל יותר מלברוח לשם במצבים קשים. למזלה של מכבי תל אביב, חיכתה לה בצפון גם יריבה נוחה יחסית, שאיפשרה להתקפה שלה לרוץ במשך 40 דקות ולנצח 92:100.

הצרות של וויל ביינום והיו"ר שמעון מזרחי נותרו בתל אביב, אבל הצהובים מקווים שלמרות הכל, הדרך החדשה בראשותו של צביקה שרף לא תיפגע ושנראה מהם המשכיות גם במשחק הבית מול מלאגה ביורוליג ביום חמישי. מכבי תל אביב הצטרפה למעשה להפועל ירושלים, שהבטיחה את עלייתה לחצי הגמר למרות ההפסד לבני השרון במוצאי שבת.

הפועל חולון הפכה לקבוצה השלישית שהבטיחה את מקומה בחצי גמר הגביע, אחרי שסיימה בתיקו 84:84 מול עירוני רמת גן, אותה היא הביסה במשחק הראשון בין השתיים. הקבוצה שתשלים את תמונת חצי הגמר תצא מהמשחק בין עירוני נהריה להפועל עפולה/גלבוע.

משחקי חצי גמר הגביע יתקיימו ביום שני, ארבעה בפברואר, והגמר ייערך ביום חמישי שלושה ימים לאחר מכן. אגב, מכבי תל אביב והפועל ירושלים יכולות להיפגש רק במעמד הגמר.

גליל עליון-מכבי ת"א 100:92

מכבי תל אביב פתחה בחמישיה עם: יותם הלפרין, וונטיגו קאמינגס, דייויד בלותנטאל, טרנס מוריס ומרכוס פייזר. הצהובים אכן נראו בהלם בדקות הפתיחה של המשחק ומי שניצל את זה היה גילי מוסינזון, שהוביל את קבוצתו ליתרון 2:8 אחרי 2:45 דקות. פייזר והלפרין העירו את מכבי, דייויד בלותנטאל (שלשה) וטרנס מוריס (שני סלי שדה) היו האחראים למהפך שלה, כשקבעו 13:17. כשנדמה היה שגליל נשארת מאחור, היו אלה קליף בראון וגילי מוסינזון, שצימקו ל-26:25 בסיום הרבע הראשון.

מוסינזון החזיר את הגליל ליתרון בפתיחת הרבע השני, אבל גם ההתקפה של מכבי תל אביב עבדה ועמרי כספי העלה אותה ל-30:36 אחרי שלוש דקות. לצהובים היו לא מעט הזדמנויות לברוח ברבע הזה, אבל אחוזי ההצלחה מהשדה ירדו וגליל המשיכה לתת פייט. שתי דקות לסיום המחצית הגיעה השלשה שכל כך חיכו לה מכיוונו של דרק שארפ, מה שהעלה את מכבי תל אביב ל-39:47. יותם הלפרין קינח בשלשה נוספת והוריד את מכבי תל אביב להפסקה ביתרון 43:53.

הצהובים המשיכו במתקפת השלשות גם בפתיחת הרבע השלישי ודייויד בלותנטאל העלה אותם ל-45:56. גליל שוב חזרה לעצמה וקליף בראון צימק למינוס ארבע נקודות בלבד. מכבי תל אביב הגיבה בארבע נקודות רצופות ונהנתה משריקה שנויה במחלוקת של עבירה טכנית לטובתה, שהחזירה את הצהובים ליתרון דו מספרי. באטיסטה קבע 56:70 אחרי חמש דקות ושבר את המארחים. מייק קמפבל צימק לפיגור חד ספרתי לקראת סיום הרבע השלישי, אבל שתי הקבוצות נראו כאילו איבדו עניין במשחק הזה בשלב מוקדם, וזה היה לטובם של האורחים, שהובילו 67:80 בסיום הרבע השלישי.

כנראה שמכבי תל אביב כבר חשבה שהיא גמרה את המשחק, אבל מייק קמפבל חשב אחרת והחזיר את הגליל למשחק, כשצימק ל-83:77 אחרי שלוש דקות. חלפו להן עוד שתי דקות והפעם יוגב אוחיון הוסיף עוד שלשה כדי לקלוע את הנקודה ה-20 שלו ולצמק ל-85:82. במאני טיים, גליל עוד יכלה לעלות ליתרון אבל החטיאה שלשה, קאמינגס העניש מהצד השני וקבע 87:93.

מרכוס פייזר הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 20 נקודות., קאמינגס, באטיסטה והלפרין הוסיפו 12 כל אחד. מייק קמפבל הוביל את הגליל עם 24 נקודות, יוגב אוחיון הוסיף 20.

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/עפולה 86:88

נהריה ממשיכה במסע הכשלונות שלה ואחרי שהודחה בתחילת העונה מהיורוקאפ, היא גם נפרדה לשלום מגביע המדינה. הנהריינים אמנם ניצחו בעין שרה במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, אבל ההפסד 96:78 במשחק הראשון בעפולה חיסל את הסיכויים שלהם עוד לפני כדור הביניים הראשון של המשחק הערב.

קלעו לנהריה: אשנטה ג'ונסון 28, סשה אוצ'וקוליץ' 16, ברק פלג 15, אדריאן פלדג'ר 12, אבי סוכר 8, עידו קוז'יקרו 7, ג'ון גילכריסט 2. אוטיס היל לא שיחק.

קלעו לגלבוע/עפולה: למונט ג'ונס 19, גור פורת 16, אקינה איבקווה 15 ו-10 ריבאונדים, ג'רמיין הול 13, עמית בן דוד 11, חנן קולמן 5, טונג'י אווג'ובי 4, דגן יבזורי 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני רמת גן - הפועל חולון 84:84

המשחק היה צמוד, אבל לפרוטוקול בלבד. החולונים הביסו את רמת גן במשחק הראשון 58:87, ומה שקרה בערב באולם "זיסמן" היה משחק אימון בלבד. הפועל חולון עלתה לחצי הגמר ואולי דווקא השנה היא תוכל לשחזר את הישג הגביע הטוב בתולדות המועדון - העפלה לגמר. זה נגמר בתיקו, אבל במקרים כאלה כידוע, אף אחד לא זקוק להארכה.

קלעו להפועל חולון: טרה סימונס 32, אריק קמפבל 17 ו-10 ריבאונדים, פי.ג'יי טאקר 10 ו-8 ריבאונדים, מורן רוט 7 ו-5 אסיסטים, עמית תמיר 6, טאנוקה בירד 5, כריס ווטסון 3, גוני יזרעאלי ומאליק דיקסון 2 כל אחד.

קלעו לעירוני רמת גן: מייקל קיובלר 19, אורי יצחקי 16, אלישי כדיר ובריאן טולבר (6 אסיסטים) 11 כל אחד, בנט דייויס 9, ג'רום ביזלי ובובי בראון 6 כל אחד, שמוליק ברנר 4, ניר כהן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully