וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: בניטז התפדח בלוטון

6.1.2008 / 17:43

ליברפול השיגה רק תיקו 1:1 מול הקבוצה מהליגה השלישית. ארסנל-ברנלי 0:2. דרבי-שפילד וונסדי 2:2, סטוק-ניוקאסל 0:0, פולהאם-בריסטול 2:2

יממה לאחר שהתקיימו רוב משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, נערכים היום (ראשון) שאר המשחקים - חמישה במספר. ארסנל הבטיחה את העפלתה עם 0:2 קליל על ברנלי. דרבי קאונטי ושפילד וונסדי נפרדו בתיקו 2:2 ומשחק חוזר ביניהן ייערך, כך גם פולהאם ובריסטול רוברס. מאוחר יותר התארחה ליברפול בלוטון והשיגה רק תיקו 1:1, מה שיביא אותה להתמודד במשחק נוסף, לא בדיוק מה שהיה צריך עכשיו רפא בניטז.

ברנלי - ארסנל 2:0

ארסן ונגר העלה הרכב של מחליפים, כשאת אפודת השוער הראשון לבש השוער המסופסל זה זמן רב, יינס להמאן. החלוץ הקרואטי אדוארדו דה סילבה, שכל פעם שמקבל את ההזדמנות מונגר, עושה את העבודה, כבש את הראשון של התותחנים כבר בדקה התשיעית והוריד את הלחץ מחבריו. רבע שעה בתוך המחצית השנייה שחקן ברנלי קייל לאפרטי ראה את הכרטיס האדום, וקבר את תקוותיהם של המקומיים לעשות הפתעה. ניקלאס בנדטנר, החלוץ הדני הצעיר של ארסנל, כבש את השני אחרי מהלך יפה בדקה ה-75 וסגר את המשחק. הקבוצה של ונגר עולה לסיבוב הרביעי.

דרבי קאונטי - שפילד וונסדי 2:2

הקבוצה של פול ג'ואל אירחה את הקבוצה מליגת המשנה ב'פרייד פארק' במטרה לנסות לעשות משהו חיובי בגביע, כי בליגה הבכירה היא לא ממש מצליחה. זה התחיל רע מאוד עם שני שערים של האורחים. מארק ביברס הרשית בדקה התשיעית לזכות הקבוצה משפילד, ומרכוס תודגאי נעץ את השני בדקה ה-23. אלא שבשבע הדקות האחרונות של המחצית הראשונה הצליחו קני מילר (38) וגילס בארנס (45) להשוות. שתי הקבוצות יערכו משחק נוסף ביניהן על זכות ההעפלה לשלב הבא, המשחק יתקיים בשפילד.

פולהאם - בריסטול רוברס 2:2

הקוטג'רס פגשו את בריסטול, ונוכחו לדעת כי להיות בליגה בכירה יותר לא מבטיח עלייה לשלב הבא. דני קולס הדהים את הקרייבן קוטג' כבר בדקה השלישית. דייויד הילי השווה חמש דקות לפני סיום המחצית הראשונה. קרייג הינטון החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-65, אבל דני מרפי שוב איזן בדקה ה-73. שתי הקבוצות ייפגשו למשחק חוזר, הפעם במגרשה של בריסטול.

לוטון טאון-ליברפול 1:1

רפא בניטז נאלץ לעלות למשחק הגביע ללא סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס, אך עם יוסי בניון, ששיחק לאורך 85 דקות. לוטון עשתה מהאירוע חגיגה שלמה, והאצטדיון הצנוע התמלא באוהדיה של הקבוצה המדורגת במקום ה-21 בליגה השלישית. שחקני לוטון החלו את המשחק באותה אווירה שמחה, ויכלו לעלות ליתרון כבר בדקות הראשונות, אך יכולת חלוצי הקבוצה לסיים את המצבים ברשת הבהירה מדוע הקבוצה נמצאת במקום בו היא נמצאת.

מהצד האדום, פיטר קראוץ' קיבל הזדמנות להוכיח את עצמו, אולי רגע לפני עזיבה, ודווקא מול עיניו של מאמן הנבחרת, פאביו קאפלו, אך שלל החמצות ודאי לא העלו את נקודותיו במחברת של הדון האיטלקי. למרות השליטה של המארחים, טעות קטנה בהגנה הובילה את הכדור לאנדריי ורונין שבעט כדור שנעצר על ידי דין בריל, שוער לוטון, אך קראוץ' המזליסט עמד במקום הנכון וכבש את הריבאונד. היתרון החזיק רק ארבע דקות, כשדרו טאלבוט, השחקן המצטיין במדי לוטון, הרים כדור שפגע ברגלו של ג'ון ארנה ריסה, משם הכדור הוסת לידו של הנורבגי ומשם לשער קבוצתו.

סטוק-ניוקאסל 0:0

הלחץ על מאמן ניוקאסל סם אלרדייס גובר גם היום, לאחר התיקו 0:0 באצטדיון "בריטניה" הגשום, המלא באוהדים משולהבים של סטוק. בין הקבוצות מפרידים 13 מקומות וליגה אחת, אך המשחק הראה קבוצות די שוות ביכולתן, שלעיתים נדמה היה כי הקבוצה באדום לבן תצא כסינדרלה הגדולה של היום. בניוקאסל שיחקו מספר שחקני מילואים כמו קאזנגה לואה לואה, אחיו של שחקן ה"טונס" לשעבר, לומאנו טרסור. בניוקאסל לפחות יוכלו להתנחם בעובדה שהמשחק החוזר ייערך בסט. ג'יימס פארק, וגם בכך שמייקל אואן, שהחל את המשחק כקפטן, הצליח לסיים משחק נוסף ללא פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully