וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקנים בכירים שוחררו מהפועל נצרת עילית

אייל בן יעקב

6.1.2008 / 17:23

מאמן הקבוצה עופר מזרחי שיחרר חמישה שחקנים בסך הכל, כאשר שלושה מהם בני מיעוטים. אבו סאלח: "יש כאן משהו לא טוב"

בעקבות יכולתה הירודה של הפועל נצרת עילית בשבועות האחרונים, שהגיעה לשיאה בהפסד הביתי לעירוני ראשון לציון במחזור האחרון, החליט מאמנה החדש של הקבוצה לזעזע את המערכת. עופר מזרחי שיחרר מהקבוצה ארבעה שחקנים ששיחקו באופן קבוע בהרכב. מדובר באיימן אבו-סאלח, רג'א זועבי, נאביל נאסר א-דין ועידן וייצמן. כמו כן שוחרר מהקבוצה אורי ביו.

הפועל נצרת עילית ממוקמת במקום האחרון בטבלה, בהפרש של ארבע נקודות מהמקום שמעליה, ומצבה נראה כרגע רע מאוד. בשל השחרור המאסיבי, נותרה הקבוצה עם מעט מאוד שחקנים בחלק האחורי, וכעת יצטרך מזרחי לעמול קשה מאוד, בכדי למצוא מחליפים מתאימים בשוק החלש של העונה.

איימן אבו-סלאח אמר היום: "מאז שהתמנה עופר מזרחי לא הרגשתי טוב איתו. חשבתי שתהיה כימיה ביננו וכבר באימון הראשון הרגשתי שאני הולך להיות כמו קונוס בקבוצה. הבנתי שהוא לא רוצה אותי בקבוצה. לא יכול להיות ששלושה מתוך חמישה שחקנים שוחררו הם בני מיעוטים, יש כאן משהו לא טוב, במיוחד שאני ונביל מהשחקנים הכי טובים בקבוצה".

רג'א זועבי: "אני ביקשתי להשתחרר מהקבוצה עוד מימי הוכנבוים. הרגשתי לא טוב. יכול להיות שהמאמן אמר שאלו שחקנים של הוכנבוים".

עופר מזרחי אמר בתגובה: "אם אני צריך להתייחס לכל אחד שמדבר שטויות, אתה יודע לאיפה אני אגיע. דברים חכמים לא יצאו לו מהפה. השחרור שלו הוא מקצועי נטו. בשנים האחרונות שאימנתי בבית"ר חיפה היו אצלי חמישה שחקנים ערבים ישראלים וזו ההוכחה שאצלי לא מדבר דת וגזע. הסגל של הקבוצה עומד על הרבה מאוד שחקנים, ככה שהשחקנים ששוחררו לא יפגעו לנו בסגל לדעתי. גם לפני ששחררתי אותם וגם אחרי אני עדיין מחפש שחקנים בתפקידים הגנתיים בלם וקשר אחורי. אם אני אצטרך את אייל ברקוביץ' כדי שיעזור לי לשכנע, אני אשתמש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully