וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של ביינום הוארך

כדורסלן מכבי תל אביב יישאר במעצר עד ליום שלישי בבוקר, מחשש לשיבוש הליכי חקירה. שרף: "לא יורים בבן אדם במצב קשה"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יותם רונן

וויל ביינום, כדורסלן מכבי תל אביב שחשוד בדריסתו של בן נתן ברנסון בכוונה תחילה, יישאר במעצר עד ליום שלישי בבוקר, כך החליט הערב (ראשון) שופט בית משפט השלום בתל אביב עידו דוריאן.

התביעה הגישה בקשה להאריך את מעצרו של ביינום בארבעה ימים מחשש לשיבוש הליכי חקירה. כזכור, ביינום חשוד בכך שבשבת לפנות בוקר דרס את בן נתן ברנסון שלוש פעמים, מחוץ למועדון ה"ג'י-ספוט" בתל אביב.

ארבעת החשודים בתיגרה עם ביינום מחוץ למועדון, עוד לפני שנכנס לרכבו, הובאו הערב גם הם להארכת מעצר. מדובר בארבעה צעירים מדימונה. שניים מהם, אלדן ודורון פורד, הם חיילים. השניים הנוספים הם יזרח בטלר ורחמים רוט. גם מעצרם הוארך עד יום שלישי בעשר בבוקר.

בינתיים, נשמעו היום לראשונה עדויות ממקורביו של וויל ביינום, ששהו במועדון לפני המקרה. "וויל קיבל מכות רצח והיה בסכנת חיים. חיכו לו מחוץ למועדון עשרים איש. וונטיגו קאמינגס עשה בשכל כשיצא חצי שעה לפני ביינום. האנשים האלה לא נתנו לוויל לצאת והוא ישב עם אחיו על הבר. הייתה שם חבורה ובכל פעם שהוא רצה לצאת החוצה הם נצמדו אליו. כשהוא ניסה להימלט, הם רצו אחריו עם ברזלים ומוטות. הם פשוט נתנו לו מכות עם ברזלים, מוטות ואבנים ופירקו לו את הצורה", כך טוענים מקורביו של ביינום.

"לא יורים בבן אדם פצוע"

בסיום משחק הניצחון על הפועל גליל עליון, מאמנה של מכבי תל אביב צביקה שרף וחלק משחקניו התייחסו לפרשת וויל ביינום, חברם לקבוצה ששהה בזמן המשחק מאחורי הסורגים.

צביקה שרף הכחיש את הפירסומים לפיהם העובדה שביינום ישוחרר מהקבוצה היא די ברורה: "אין שום החלטה, אמרתי לפני שבוע שאף אחד לא מוחלף. לא יורים בבן אדם שהוא נמצא במצב קשה, זה לא הגון וזה לא עובד".

אסטבן באטיסטה: "אנחנו מרגישים רע כי הוא חבר לקבוצה ואנחנו אוהבים אותו. אני מקווה שהוא יחזור בקרוב כי זה לא טוב לאף אחד".

עמרי כספי: "הוא בן בית במכבי תל אביב, זה מאוד הטריד אותנו אבל צביקה ביקש מאיתנו לשכוח מזה ולהתרכז במשחק וזה מה שעשינו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully