וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא תעניש את תמוז

אורי שלו

6.1.2008 / 14:32

אימו של החלוץ המתוסכל לא אמרה את דבריה הקשים בראיון והבן לא ישלם את המחיר. בן יוסף החליט להישאר בקבוצה

עומר רפאל

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) אימון שחרור לאחר משחק התיקו אתמול מול מכבי הרצליה. תיקו בבית"ר הוא כמו הפסד בקבוצות אחרות , והמשחק אתמול הותיר שורה של שחקנים מאוכזבים. טוטו תמוז ששותף רק ל-9 דקות למרות מחנה אימון מוצלח מאד מבחינתו, התאכזב בעיקר משום שסקאוט של בולטון עקב אחריו ביציע. אימו של החלוץ, אורית תמוז, קיימה הבוקר שיחה עם ראשי הקבוצה בה הבהירה להם כי דבריה ביציע הכבוד לא כוונו למאמן בית"ר יצחק שום, אלא באופן כללי. בבית"ר הבהירו כי מאחר שהדברים לא נאמרו במסגרת ראיון עיתונאי, אין בכוונתם לפעול כנגד השחקן.

מיכאל זנדברג, שהוחלף וירד בזעם לחדר ההלבשה, אמר לחבריו כי התעצבן על עצמו ולא על החלטת המאמן להחליפו. מילובן מירוסביץ' ששוב לא שותף , נראה מאוכזב מאוד, אך אמר לחבריו כי השלים עם מצבו ושהוא משתדל לא להתאכזב יותר מדי. מירוסביץ' לא ינסה לעזוב, אך אם בית"ר תחליט בסופו של דבר להביא זר נוסף , זה יהיה על חשבונו.

לאחר המשחק אתמול, נראה כי בבית"ר צריכים לשקול הבאת שחקן נוסף לחלק ההתקפי שנראה תקוע. אחרי המשחק אמר שום: "אין מה להתייחס לעזיבתו של יצחקי, כי ניצחנו איתו ובלעדיו". במשחקים האחרונים משחקת בית"ר עם שלושה שחקני קישור בעלי אופי הגנתי עידן טל, גל אלברמן ודרק בואטנג, כשזנדברג משלים את החוליה. משחק ההתקפה לא זורם והקבוצה לא מגיעה למספיק הזדמנויות. בקבוצה מחפשים קשר יצירתי אבל בחלון ההעברות קשה למצוא מציאות והצוות המקצועי לא יתפשר על איכות ההחתמה. שום אמר היום: "כמובן שאני מאוכזב מהמשחק. אני אקיים אסיפה ואסביר לשחקנים איפה טעינו, אבל אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא שיהיה לא פחות קשה".

נכון לעכשיו את המשחק הבא תארח בית"ר ללא קהל, זכר לקריאות הקהל במשחק חצי גמר גביע הטוטו. ביום רביעי תגיש הקבוצה ערעור לבית הדין של ההתאחדות בתקווה שהעונש יבוטל. עוד לפני שהסיפור הזה מסתיים בית"ר תעמוד שוב לדין עקב נהמות לעבר שחקנים ממכבי הרצליה, שצוינו על ידי השופט בדו"ח המשחק. כמו כן, בית"ר איחרה לעלות למחצית השניה וכנראה תיקנס על העניין הזה. תומר בן יוסף החליט להישאר בבית"ר ולהילחם על מקומו. בכך דחה הבלם את הצעת מכבי תל אביב. גם יואב זיו צפוי להמשיך בבירה, אך ינהל מו"מ עם ראשי הקבוצה בשאיפה לצאת לאירופה בסוף העונה.

באסיפת שנערכה לפני האימון דיברו יצחק שום וגיורא שפיגל על הירידה ביכולת הקבוצתית. מיכאל זנדברג התנצל בפני השחקנים על התנהגותו בעת החילוף אתמול במשחק. גיורא שפיגל אמר לאתר הקבוצה: "הדגשנו את החשיבות של מעקב ובקרה תמידית כדי לשפר את רמת המשחק שלנו, למרות שמבחינת התוצאות, מה שהשגנו במשך ארבע עשר המחזורים הוא הישג מרשים בהחלט". דרק בואטנג נשלח לבדיקות וצילום עקב מכה שספג בכף רגלו השמאלית, ההערכות הן שהשחקן יהיה כשיר למשחק במחזור הבא נגב בני סכנין, שיערך בשבת ב-19:30. שחקן עירוני חדרה, יוסי זאנה, החל להיבחן בקבוצה. זאנה כבש בשבוע שעבר את השער לזכות קבוצתו במשחק הידידות מול בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully