וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "שיחקנו עלוב וניצחנו? נהדר!"

6.1.2008 / 12:02

לאנדרס אינייסטה נמאס מהדיון האינסופי בצורת המשחק של ברצלונה. "הדבר היחיד שנחשב הוא 3 הנקודות". קריאות גזעניות נגד טורה

ברצלונה שיצאה לפגרה אחרי הפסד ביתי כואב לריאל מדריד בקמפ נואו, מה שפתח פער של שבע נקודות בינה לבין היריבה הגדולה, ניצחה בשבת במאיורקה 0:2. אבל התצוגה של הקטאלונים לא הייתה מלהיבה בלשון המעטה.

"כולנו מודעים למה שאמר סמואל אטו לפני המשחק", אמר אחרי הניצחון על מאיורקה קשר הקבוצה צ'אבי (אטו: "הכי חשוב לנצח, פחות חשוב איך"), "ולמרות מה שאמר, ברצלונה תמיד מנסה לשמור על הפילוסופיה שלה ולשחק כדורגל אטרקטיבי. אבל לכל משחק יש את הנסיבות שלו, ומאיורקה סגרו אותנו היטב". צ'אבי התייחס גם לכך שבארסה כבשה את שערה הראשון רק בדקה ה-63: "למרות ששלטנו הבקענו גול רק בשלב מאוחר. אחר כך כבר היה יותר קל. הניצחון שומר אותנו חזק בצמרת, עכשיו יש לנו שני משחקים ביתיים שבהם אנחנו חייבים לקחת את כל הנקודות".

לאנדרס אינייסטה קצת נמאס מהדיון בצורת המשחק של ברצלונה. "שיחקנו עלוב וניצחנו? נהדר!" אמר הקשר הספרדי, "היו כל כך הרבה משחקים ששיחקנו טוב והפסדנו, מה שגרם לנו להיראות אידיוטים. הדבר היחיד שנחשב הוא שלוש הנקודות שהשגנו, והעובדה שהתחלנו טוב את 2008. תמיד יהיה זמן לשחק כדורגל טוב ולנצח, אסור לנו לוותר על המטרה הזו. אין טעם לנתח יותר מדי את המשחק נגד מאיורקה שמאוד הקשתה עלינו את החיים. בסופו של דבר הצלחנו להבקיע לנצח ולצמצמם את הפער מריאל וזה החשוב".

פרט מעניין אך מכוער בספיחי המשחק הזה, הופיע בדו"ח השופט.
השופט ציין כי בעת שטורה, שחקנה של ברצלונה, הוחלף, הוא ספג קריאות גזעניות מעליבות מחלק מהקהל של מאיורקה. זו הפעם הראשונה ששופט מציין ששמע קריאות גזעניות באצטדיון של מאיורקה. הקבוצה צפוייה לעמוד לדין.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully