וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הופכת עולמות

אריק רחמיאן

6.1.2008 / 21:30

רכבת הזרים לקבוצה נמשכת והשבוע ינחתו ארבעה זרים נוספים למבחנים. המשטרה דורשת 110 אנשי אבטחה למשחק מול מ.ס אשדוד

מכבי נתניה "הופכת עולמות" תרתי משמע וזאת כדי להתחזק בהקדם. אחרי שראובן עטר פסל את מועמדותו של חלוץ הקרואטי ואחרי שבחן חמישה שחקנים מדרום אפריקה במחנה האימונים באילת, נתניה תטיס לארץ את החלוץ הפנמי, ניקולס מוניוס, ואת החלוץ הקולומביאני ריקרדו סטיר, שצפויים להגיע בימים הקרובים לארץ ולהיבחן בקבוצה. בנוסף אליהם, במהלך השבוע צפויים לנחות גם חלוץ וקשר התקפי קוסטה ריקנים, ווידלי ג'וני וג'ובטו לאונרדו.

בינתיים ממשיך להיבחן בקבוצה הקשר הפורטוגלי סאנצ'ס על פי הידוע שחקנים נוספים מיבשת אפריקה צפויים להגיע גם כן בימים הקרובים וזאת לאחר שיוסדרו עבורם אשרות הכניסה לארץ. כל זאת במטרה לחזק בדחיפות את הקבוצה הסובלת מסגל מאוד קצר בעקבות שחרורם של סטניסלב אנגלוביץ', זנו בונדאה וג'ורג' בה. ראובן עטר התייחס לחיזוק הקבוצה: "אנחנו עובדים יום ולילה כדי להביא חיזוק והמטרה היא להחתים שחקנים איכותיים".

היכולת החלשה שהוצגה בדוחא מול בני סכנין (0:0) והסגל הקצר שעמד לרשותו של עטר ושנזקק לתיגבור של מספר שחקני נוער, גרם לבעלים דניאל יאמר להאיץ בראשי המועדון ובסוכנים הקשורים לקבוצה, לדאוג ולהטיס שחקנים על מנת שעטר ייבחן אותם. יאמר נשמע בימים האחרונים נחוש מאוד לחזק את הקבוצה בהקדם ומגלה מעורבות גדולה מאוד בכל הקשור לנושא הזה.

בנתניה מקיימים קשר הדוק עם ראשי בית"ר ירושלים לגבי הקשר הצ'יליאני בו הם מעוניינים, מילובאן מירוסביץ'. בנוסף עוקבים אחר ההתנהלות של ליאור אסולין במכלן הבלגית ובנתניה מאמינים שבמידה ולא יחתום בבלגיה, הוא ישחק בקבוצה.

בנתניה זועמים על השופט אשר כהן, ששלף אתמול כרטיס צהוב לעברו של אובודו אוקוצ'ה וזאת לאחר שהחלוץ הוריד את חולצתו כדי להראות לאוהדי סכנין שהקניטו אותו לאורך המשחק שהוא מוסלמי כמוהם. על החולצה מתחת לחולצת המשחק של אוקוצ'ה נכתב "אללה אכבר". גורם בנתניה אמר: "אשר כהן היה צריך להפעיל את חוק ההיגיון ולא לשלוף אוטומטית כרטיס צהוב".

זנו בונדאה, שהגיע לסיכום על תנאי שחרורו מהקבוצה, עדיין מתלבט באשר לעתידו. סוכנו דדה חדד אמר: "למרות ההצעה היפה שהגישה לו הפועל באר שבע, הוא בכל זאת חושש מהסטיגמה שתדבק בו כשחקן בליגה הלאומית והוא מעוניין לחתום בליגת העל, אפילו תמורת חוזה נמוך יותר".

נתניה נגד המשטרה פרק 2

משטרת נתניה ערכה היום סיור באצטדיון ה"קופסא" כהכנה למשחקה של מכבי נתניה מול מ.ס אשדוד בשבת הקרובה. בתום הסיור, העבירה המשטרה את דרישותיה למשחק. באופן מפתיע דורשת המשטרה, למשחק שעל פי כל ההערכות לא ימלא את האצטדיון באוהדים, סך הכל 110 אנשי אבטחה, הכוללים שוטרים ומאבטחים.

הדרישה, לפי אנשי מכבי נתניה, "היא מופרכת ומוגזמת". הודעה שמפרסמת הנהלת מכבי נתניה אומרת: "המועדון אינו מוכן למצב שבו המשטרה עושה קופה על חשבון הקבוצה. המועדון אינו מאשר את הדרישה ובמידה והמשטרה לא תשנה את דרישותיה, המועדון יפנה לערכאות גבוהות יותר".

אין זו הפעם הראשונה שאנשי נתניה מתעמתים עם משטרת ישראל. ערב המשחק מול בית"ר ירושלים, מוקדם יותר העונה, ניהלה מכבי נתניה ויכוח סוער, אך בהתערבותה של ההתאחדות לכדורגל, שלקחה על עצמה חלק מהסכום, עבר המשחק בשלום.

מצידה של משטרת ישראל מדובר באצטדיון הבנוי בתוך מתחם של שכונת מגורים, עם בעיות אבטחה רבות, ובמשטרה אומרים: "לנוכח ההתראות הרבות, איש לא ייקח סיכון".

בשלישי: משחק ראווה בקופסא

ביום שלישי הקרוב יתקיים באצטדיון הקופסא (17:00) משחק הצדעה למען ילדים חולי סרטן. המשחק יפגיש את מכבי נתניה, מחוזקת בכוכבי עבר וראשי המועדון, עם כוכבי הליגה. את המשחק מארגנת עמותת "יחד בתקווה" והקרן הישראלית למימון תרופות. לפני המשחק תתקיים הופעה קצרה של הזמר ליאור נרקיס. את נתניה יחזקו הבעלים דניאל יאמר, שרכש הערב 1,800 כרטיסים, בעלות של 36,000 שקלים, שיחולקו חינם לילדים נזקקים. עודד מכנס, צביקה פיק, קובי בלדב והמאמן ראובן עטר, שלראשונה לאחר ארבע שנים ייטול חלק במשחק כדורגל יחזקו את מכבי נתניה במשחק. בין כוכבי הליגה ישחקו שביט אלימלך, אבי פרץ, איציק זוהר, הזמר אייל גולן, טוטו תמוז, מיכאל זנדברג, יואב זיו, יניב קטן, ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי ומאור בוזגלו. את הכוכבים יאמן רן בן שמעון.

שחקנה של הפועל רמת גן, קרלוס צ'קאנה, שיגיע עם בנו המחלים ממחלת הסרטן, ייטול אף הוא חלק במשחק, שאותו ישפוט לירן ליאני. במהלך המשחק תיערך מכירה פומבית של אביזרים שנתרמו לאירוע, כמו חולצתו של דודו אוואט מלה קורוניה, חולצתו של יוסי בניון מליברפול וחולצתו של שוער באיירן מינכן, אוליבר קאן, שנתרמה על ידי קפטן מכבי נתניה לירן שטראובר. כמו כן יעמדו למכירה חולצות הנבחרת של שחקני נתניה, החתומות על ידי כל חבריהם לנבחרת ישראל. "רציתי לגרום הנאה לצופים במשחק ולעזור לילדים החולים. אנחנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה", אמר היום דניאל יאמר.

עדכון ראשון: 6.1 10:47

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully