וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שאניימה יחמיץ את אליפות אפריקה

רגב גולדמן

6.1.2008 / 9:43

שוער הפועל ת"א נפצע בניצחון על בני יהודה. האדומים לוחצים על שחר לשחרר את ארבייטמן. טלקייסקי וטופזאקוב אמורים לחתום על חוזה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

אופטימיות זהירה בהפועל תל אביב לאחר הניצחון אמש (שבת) נגד בני יהודה בבלומפילד. לאחר ארבעה הפסדים רצופים, קטעו חניכיו של אלי גוטמן רצף משחקים ללא כיבוש, ונהנו משלוש נקודות, שחילצו אותם מהמקום האחרון בליגה.

הקבוצה תחזור להתאמן אחר הצהריים בשעה 16:00 במתחם "חודורוב". אתמול בצהריים ערכו שני שחקני החיזוק הבולגרים דימיטאר טלקייסקי ואלין טופזאקוב, אימון אישי בוולפסון, תחת הדרכתו של מאמן הכושר רון ציבלין. הבוקר יגיעו השניים מלווים בנציגי הקבוצה לבית החולים שיבא תל השומר, על מנת להמשיך את הבדיקות הרפואיות שאותן החלו ביום שישי, ולאחר מכן אמורים השניים לחתום רישמית בקבוצה.

גורמים בהפועל תל אביב אמרו אמש לאחר הניצחון כי שלומי ארבייטמן, חלוצה של מכבי חיפה, עשוי להגיע לקבוצה ככל הנראה בימים הקרובים. יעקב שחר נפגש בשבוע שעבר עם מוני הראל, ובמקביל הופעלו עליו לחצים כבדים לשחרורו של החלוץ.

גורם בהפועל תל אביב התייחס לנושא ארבייטמן ואמר: "אנחנו מאוד רוצים את שלומי, ונעשה את הכל כדי להביא אותו. לצידו של פאביו ג'וניור ארבייטמן יכול בהחלט לפרוח. כבר בימים הקרובים שלומי אמור להתאמן עם כל הקבוצה". מקורבים לעסקת העברתו של החלוץ החיפאי לשורות הפועל תל אביב אמרו כי יעקב שחר מוכן להשאיל אותו עד לסוף העונה, בתמורה לכ-120 אלף דולר. בהנהלת הפועל תל אביב מקווים לסגור את העסקה בסכום נמוך יותר.

"אני מקווה שזאת לא פציעה רצינית"

ראובן עובד זכה אתמול בחדר ההלבשה למחמאות רבות מצד הצוות המקצועי של הקבוצה. השחקן עצמו אמור להיבדק היום משום שהוא סובל משטף דם ברגלו, זכר לתיקול החריף שספג במהלך המשחק. שחקנים בהפועל תל אביב התלוננו על משחק ברוטלי מצידם של שחקני בני יהודה, שגרמה להם לפציעות.

גם וינסנט אניימה צפוי להיבדק וייתכן כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים או ממתיחה חזקה. רופא נבחרתו אמור לבדוק אותו בימים הקרובים כדי לאבחן את מצבו במדוייק. השחקן אמר אמש: "אני מקווה שזאת לא פציעה רצינית, אני לא רוצה להחמיץ את אליפות אפריקה עם הנבחרת שלי".

שחקני הקבוצה שמחו אתמול לאחר הניצחון, וחגגו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה. אל החגיגות הצטרף גם אלי גוטמן. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה, ואתמול עשינו את הצעד הראשון לכך. התמיכה של הקהל עזרה לנו להילחם וידענו שאין מצב שאנחנו לא מנצחים את בני יהודה. זה היה המשחק החשוב ביותר שלנו בזמן האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully