וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל וג'קסונוויל כבר בשלב הבא

6.1.2008 / 6:36

הסיהוקס ניצחו בבית את וושינגטון 14:35, ובשבוע הבא ישחקו מול גרין ביי. הג'אגוארס הכניעו במותחן דרמטי את פיטסבורג 29:31

משחקי הפלייאוף יצאו הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, כשסיאטל סיהוקס, שניצחה את וושינגטון רדסקינס 14:35, העפילה לשלב הבא. במשחק שני אדיר של הלילה עברה ג'קסונוויל את פיטסבורג עם ניצחון 29:31, והערב (20:00, FOX) תארח טמפה ביי באקנירס את ניו יורק ג'איינטס, וב-23:30 (METV) תתמודד סן דייגו צ'ארג'רס עם טנסי טייטאנס.

סיאטל - וושינגטון 14:35

כשבתחילת הרבע הרביעי הפכו הרדסקינס פיגור 13:0 ליתרון 13:14 ועוד השתלטו על בעיטה של עצמם סמוך לאנדזון של סיאטל, נראה היה שהדיבורים המיסטיים על "רוחו של שון טיילור" לא היו בעלמא. וושינגטון נראתה כמו צל חיוור של עצמה במחצית הראשונה, הפכה פיגור ועלתה ליתרון, אבל במגרש כמו קווסט פילד קשה מאוד לנצח בפלייאוף. מאט האסלבק זרק לדי ג'יי האקט לטאצ'דאון והשלים את ההמרה, מרקוס טרופאנט חטף כדור מידי טוד קולינס ורץ איתו 78יארד לאנדזון, ג'ורדן בבינאו הוסיף חטיפה לטאצ'דאון והסיהוקס ניצחו 14:35. סיאטל תיסע בשבוע הבא לגרין ביי, כשג'ו גיבס הפסיד לראשונה בקריירת האימון שלו בשלב הויילד קארד.

זה היה משחק שהוא בבחינת רכבת הרים, כמו שקורה הרבה פעמים בפוטבול, בעיקר בפלייאוף. מחצית ראשונה חלשה הסתיימה ביתרון 0:10 של הסיהוקס, שנראו כשולטים. הם הוסיפו שער שדה ברבע השלישי וירדו ביתרון 0:13. אבל כשאתה לא שם טאצ'דאונים על הלוח, זהו מתכון לצרות. טוד קולינס, שב-45 הדקות הראשונות נראה כמו קוורטרבק שלא פתח עשר שנים בליגה, מסר היטב לאנטואן רנדל אל, במהלך שצימק ל-13:7 בפתיחת הרבע הרביעי. בדרייב הבא מסר מאט האסלבק לידי לארון לנדרי, הסייפטי המצוין, והרדסקינס ניצלו את המומנטום עם מסירה של קולינס לידי סנטנה מוס - 13:14.

ההשראה של טיילור נראתה כדבר מוחשי במיוחד, כשהרדסקינס השתלטו על בעיטת הפתיחה שלהם עצמם, והיו קרובים לטאצ'דאון שלישי. אבל אז החטיא שון סווישאם שער שדה פשוט מ-30 יארד, והמומנטום שוב השתנה, לכאורה. לכאורה, כי האסלבק שוב זרק לידיים של לאנדרי. הרדסקינס לא הצליחו לממש את החטיפה, הרחיקו ובמהלך הבא מסר האסלבק לידיים של די ג'יי האקט, ועם ההמרה קבע 14:21. קולינס רצה יותר מדי, זרק בדרייב הבא לידיו של מרקוס טרופאנט, ומגן הפינה המצוין של הסיהוקס טס עם האליפסה לאנדזון - 14:28 לסיהוקס. קולינס, כאילו כדי להכעיס, מסר לעוד אינטרספשן לאנדזון, הפעם של ג'ורדן בבינאו, והסיהוקס גרמו לניצחון להיראות קל, למרות שלא היה כזה - 14:35 בסיום.

האסלבק סיים את המשחק עם 229 יארד ב-20 מסירות מושלמות מ-32 ניסיונות, טאצ'דאון ושני איבודים. שון אלכסנדר הגיח ל-46 יארד על הקרקע והאקט רשם מאזן מרשים של 101 יארד וטאצ'דאון באוויר. 266 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים שגמרו את המשחק לרדסקינס לקולינס, 94 מתוך היארדים חולקו לאנטואן רנדל אל.

פיטסבורג - ג'קסונוויל 31:29

וואו, וואו, איזה משחק, איזו הבטחה שקוימה! המפגש הזה היה מראש אמור להיות ה-משחק של שלב הויילד קארד, ואכן היה כזה. 19 נקודות שפכו הסטילרס ברבע האחרון, כדי לקום מהקבר, לנצל את הנאיביות התמידית של הג'אגוארס, להיחלץ מפיגור 28:10 (!) ולעלות ליתרון שש דקות לסיום. אבל פחות משתי דקות לסיום, בפיגור ובדאון רביעי ללא פסקי זמן, הגיע מהלך עצום של דייויד גרארד, שרץ דרך חור בהגנה ל-32 יארד וסידר שער שדה לג'וש סקובי. שער שדה שהיה שווה עוד שבוע של חלומות על אריזונה.

בניגוד לציפיות, זה לא היה משחק שהוכרע על ידי הריצה, למרות שלושה טאצ'דאונים על הקרקע. זאת אומרת, לא הוכרע על ידי הריצה עד הגיחה המטורפת של גרארד. התקפית, ג'קסונוויל הייתה בינונית מאוד, אבל ההגנה והקבוצות המיוחדות סידרו אותה במשך שלושה רבעים. אלה היו שלושה רבעים שבהם לקח לביג בן רות'לסברגר לחמם מנועים, כשבאחרון הוא הראה את הקסם של 2005 וסידר לנו דרמה ענקית. זה לא הספיק ליותר מזה עבור הסטילרס, וג'קסונוויל תחכה למנצחת בין סן דייגו לטנסי כדי לראות אם בשבוע הבא היא נוסעת לפוקסבורו או ל-RCA דום.

טאצ'דאון של נאג'ה דבנפורט חמש דקות מהפתיחה העלה את הסטילרס ליתרון 0:7, אבל החזרה של מוריס ג'ונס דרו ל-99 יארד סידרה שוויון מהיר לג'אגוארס - 7:7. הרבע השני היה כולו של ג'קסונוויל. ראשין מאת'יס חטף מסירה של רות'לסברגר ובדרייב הבא חטף עוד כדור, כדי לארגן סט-אפ של דייויד גרארד לג'ונס דרו ל-43 יארד - 7:21 מדהים לאורחים.

הכל הלך בכיוון של ג'קסונוויל, שהצליחה שוב לחטוף את רות'לסברגר, בפעם השלישית עוד לפני ההפסקה. גם כשהסטילרס חטפו את גרארד בצד השני, זה הספיק רק לשער שדה של ג'ף ריד, שהוריד את הפיגור ל-21:10. סדרת מסירות טובה של גרארד אירגנה לג'ונס דרו מהלך ריצה של עשרה יארד לאנדזון - 10:28, וזה נראה גמור.

טוב, לא בדיוק גמור. במהלך של דאון רביעי ו-12 יארד, עם פתיחת הרבע הרביעי, מסר רות'לסברגר לייזר לסנטוניו הולמס, ופיטסבורג קיבלה חיים חדשים. היא סילקה את ג'קסונוויל ב-3 והחוצה, כשטאצ'דאון נוסף של ביג בן, הפעם להית' מילר, הוריד ל-28:23. ניסיון ההמרה צלח, אבל עבירה גרמה לו להתבצע שוב והוא נכשל. עוד מסירה של גרארד נחטפה, היינץ פילד היה בטירוף. רות'לסברגר אירגן מעבר סמוך לאנדזון של היריבה, דבנפורט תירגם לטאצ'דאון - 28:29, ושוב הולכים על שתי נקודות. המהלך נכשל, ושתי הנקודות הללו התבררו כקריטיות עבור פיטסבורג.

שתי דקות לסיום, ללא פסקי זמן, דאון רביעי ו-2. בפיטסבורג בטוחים שעומד להיות פה מהלך מסירה, כפי שהיה בשלושת הדאונים הקודמים. גרארד מקבל את הכדור, מזהה חור ורץ. רץ כמו בטטה על גחלים, עד שהוא מופל. 32 יארד היה המהלך הזה שווה, 32 יארד שסידרו שער שדה קל וכרטיס לשבוע הבא. איזה משחק!

מספרים: כפי שאמרנו, למרות הדרמה, סטטיסטית זה היה משחק לא גדול בכלל של ג'קסונוויל. גרארד סיים עם 9 מ-21 בלבד ל-140 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. פרד טיילור הגיח ל-48 יארד, ג'ונס דרו ל-29 בלבד. בפיטסבורג רץ דבנפורט, למרות שני הטאצ'דאונים שלו, ל-25 יארד בלבד, ביג בן רשם 337 יארד ושני טאצ'דאונים, אבל גם שלושה איבודים אוויריים ועוד פאמבל במהלך המסיים של המשחק. 135 יארדים אוויריים להיינס וורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully