וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן מכבי לא יכול להתנהג כמו פרחח"

רענן כץ, מבעלי מכבי ת"א, אומר כי פרשת ביינום לא תעבור לסדר היום: "נחצה קו אדום. לשחקן שמתנהג בצורה הזו אין מקום בקבוצה שלנו"

רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב, לא יודע את נפשו. מכעס. רק ביום שלישי רשם ניצחון פוליטי גדול, כשהמהלך להדחתו של עודד קטש, לו היה שותף, הסתיים בהתפטרותו של המאמן, ונמשך במשחק גדול באיסטנבול יומיים לאחר מכן. אולם היום (שבת), מהרגע בו עודכן כץ בפרשת ביינום, מצב רוחו השתנה לחלוטין.

"ברור שמדובר בחציית קו אדום", אמר כץ לוואלה! ספורט. "גם אם יתברר שוויל לא אשם בדריסה, דבר אחד ברור: הוא חגג במועדון ההוא בשעה חמש לפנות בוקר. מה היה לו לחפש שם בשעה כזאת? לשחקן שמתנהג בצורה הזו אין מקום במכבי תל אביב, חד וחלק".

"מה לעזאזל ביינום עושה בשעה כזאת, באזור כזה של העיר?"

טוענים שביינום לא היה שם לבד.

"לא אכפת לי אם וויל חגג עם שחקנים מקבוצות אחרות בארץ. ההבדל הוא שהם מרוויחים 50 אלף דולר בעונה, הוא עולה לנו למעלה ממיליון דולר. שהשחקנים האחרים יבלו, גם ככה הם לא מרוויחים כמעט כסף. אבל מי שלובש את הגופייה של מכבי תל אביב ומרוויח כזה סכום, צריך לדעת לשמור על קוד התנהגות מסוים. מה לעזאזל הוא עושה פחות מיומיים לפני משחק, בשעות הבוקר המוקדמות, באזור כזה של העיר? עם הימים האחרונים שעברו עליו, שכללו טיסה לפנות בוקר בלילה שבין יום שלישי לרביעי, משחק יורוליג בחמישי, טיסה בשישי לפנות בוקר ואימון קשה נוסף בשישי בערב, גם שמשון הגיבור היה נופל מהרגליים. ואחר כך ביינום עוד הולך לחגוג. איך אפשר לשחק ביום ראשון כשחוגגים ככה בשבת לפנות בוקר? אם זה מה שקורה, לא פלא שחלק מהשחקנים שלנו נראים כל כך רע במשחקי הליגה".

שמעון מזרחי אמר שעבירות משמעת יטופלו בחומרה.

"בקבוצה שלנו יש קוד התנהגות מסוים. אי אפשר ששחקן במכבי תל אביב יתנהג כמו פרחח. אתה מרוויח פי 20 בכסף משחקנים אחרים בארץ, אז אתה לא יכול להתנהג כמו שהם מתנהגים. מה עושה שחקן של מכבי במקומות כאלה? יש לך יום הולדת, אתה רוצה לחגוג, אין בעיה. אני מבין את זה, הרי לא אמרנו שאי אפשר לחגוג. אבל שם? לך ל-206, תפתח שולחן נחמד. תעשה מסיבה בשעות נורמאליות. אבל ככה? זה לא ייתכן.

"יש למיאמי שחקן בשום סמוש פארקר", מוסיף כץ. "בנובמבר, איזו בחורה הגישה נגדו תלונה על תקיפה, כשהרקע היה וויכוח על 12 דולר. מאז הוא לא בסגל, לא מקבל משכורת ואנחנו מחפשים קבוצה אחרת שתיקח אותו. ככה נוהגים ב-NBA בשחקנים שעוברים על קוד ההתנהגות המאוד ברור. שחקן שמתנהג ככה, אין לו מקום במכבי. תהיה בטוח שההנהלה תדע לטפל במקרה הזה בצורה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully