וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל הדיח את מויה בדרך לגמר שנאיי

5.1.2008 / 22:58

הטניסאי מספר 2 ניצח במשחק שנערך 4 שעות בחצי הגמר בהודו. תואר ראשון השנה למארי שזכה בקטאר. תארים גם לנה לי ודבנפורט

הטניסאי מספר 2 בעולם, רפאל נדאל, נחלץ מארבע נקודות משחק מול קרלוס מויה כדי להעפיל לגמר טורניר שנאיי, הודו, שייערך ביום ראשון. אלוף הרולאן גארוס ניצח 7:6, 6:7, 6:7, אחרי שכבר היה עם הגב אל הקיר ובכל זאת נחלץ.

אחרי שתי מערכות צמודות, הגיעה המערכה המכרעת שהוכרעה רק בשובר שוויון, בו ניצח נדאל 1:7 וסיים מרתון של ארבע שעות משחק. ביום ראשון יפגוש נדאל את מיכאל יוז'ני שגבר על מארין סיליץ' הקרואטי 2:6, 3:6.

"זה היה אחד מהמשחקים היותר מרגשים בקריירה שלי", אמר נדאל לאחר המשחק. "זה היה בלתי יאומן. זה ממש טוב לשחק בגמר בפתיחת השנה". מויה מנגד אמר: "היו לי הרבה הזדמנויות לנצח. נגד נדאל אם אתה לא מנצל את היתרון שיש לך, אתה תפסיד".

אנדי מארי פתח את השנה עם תואר ראשון אחרי שזכה בטורניר בקטאר, לאחר שניצח את סטניסלאס וורינקה 4:6, 6:4 ו-2:6. הטניסאי המדורג 11 בעולם הניף את הגביע הרביעי שלו בקריירה. המערכה הראשונה הסתיימה עם חמש שבירות ומארי ניצח בקושי, המערכה השנייה הוכרעה בזכות שבירה אחת של יריבו השוויצרי, ואילו במערכה המכרעת שלט מארי במשחק והכריע אותו לטובתו עם ניצחון על המדורג 36 בעולם.

בטורניר אדלייד, אוסטרליה (פרסים בסך 465 אלף דולר) העפילו לגמר ירקו ניימינן הפיני ומיכאל לודרה הצרפתי. ניימינן ניצח 2:6, 4:6 את ג'ו-ווילפרד טסונגה ואילו לודרה גבר 3:6, 6:7(8) את ג'וזף סיריאני.

פתיחת שנה מוצלחת גם לנה לי ודבנפורט

גם נה לי ולנדזי דבנפורט פתחו את השנה עם תארים. הטניסאית הסינית (24 בעולם) הפסידה אמנם את המערכה הראשונה בגמר טורניר גולד קוסט מול ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (26), שהדיחה את שחר פאר, 6:4, אך התעשתה וזכתה בשתי המערכות הבאות 3:6, 4:6. שישה אסים של נה לי לעומת אפס של יריבתה ושבירה אחת יותר במהלך שעתיים ועשר דקות עשו את ההבדל בין השתיים.

דבנפורט האמריקנית לא ממש ספרה את ארוונה רזאיי הצרפתייה בגמר טורניר אוקלנד וגברה עליה 2:6, 2:6. דבנפורט בת ה-31 שמדורגת 52 בעולם רשמה את התואר מספר 55 שלה וממשיכה בקאמבק הנפלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully