וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חזרו מהחופשה

5.1.2008 / 21:36

בית"ר ירושלים איכזבה אחרי הפגרה, ב-1:1 נגד מכבי הרצליה. שום: "שיחקנו גרוע". טל: "מאושר שלא הפסדנו". פרדי דוד: "מאוד מאוכזב"

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

האלופה, בית"ר ירושלים, חזרה מהפגרה עייפה ולא חדה. הקבוצה של יצחק שום יצאה למשחק באצטדיון בהרצליה וסיימה בתיקו 1:1 עם הקבוצה המקומית.

"אני מאוד מאוכזב, אמר פרדי דוד, מאמן מכבי הרצליה, בסיום. "הגיע לנו לנצח, למעט שמונה הדקות שבית"ר תקפו. אלו שתי נקודות מאוד יקרות בקרב ההישרדות שלנו. למרבה האירוניה, זה שאני אומר שאני מאוד מאוכזב שלא ניצחנו את בית"ר, אומר הכל. לא נסכם אחרי כל מחזור. הליגה ארוכה ומתישה ויש לנו עוד הרבה עבודה. הצגנו יכולת לא רעה היום לחזרה מהפגרה, ואין ספק שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב".

שום: "יהיו גם הפסדים"

בגזרת האלופה היו כמובן יותר מאוכזבים. אחרי חמישה ניצחונות רצופים ושבעה משחקים ללא ספיגה, מאבדת הקבוצה שתי נקודות.

גם הקשר עידן טל ידע שהפגרה לא עשתה לבית"ר טוב: "לא חזרנו חדים מהפגרה. לא היה מגיע לנו יותר מנקודה, לא הנענו את הכדור כמו שרצינו. לא נורא כי לא הפסדנו את המשחק, אבל כמובן שנצטרך לשים לב להבא, ולהיות מרוכזים בשבוע הבא. ירד קצת המתח בפגרה. אני מאושר שלא הפסדנו".

"לא זלזלנו. כל משחק יהיה יותר קשה. שיחקנו היום גרוע", גרס המאמן יצחק שום. "אנחנו כבר חודש בלי ברק יצחקי ואין לו קשר להפסד. קבוצה יכולה לתפוס יום חלש. נצטרך להשתפר בהמשך. זאת הבעיה של השחקנים בבית"ר, ששחקנים מתעסקים יותר במי עוזב ומי הולך לאירופה. נביא את מה שנצטרך בזמן הקרוב. תמיד יש בעיה כשאתה חוזר מפגרה. גם השחקנים שלנו הם בני אדם. יש לנו קאדר לא גדול, אבל הוא טוב ומספיק כדי לקחת אליפות. אין שום קבוצה בעולם שגומרת עונה שלמה בלי משחק חלש כזה או אחר. יהיו גם הפסדים, אבל גם עוד הרבה ניצחונות".

שום התייחס גם לכעסו של מיכאל זנדברג, שזעם על כך שהוחלף בדקה ה-69: "אני לא מתעסק במי אוהב ולא אוהב את ההחלטות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully