וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "שיחקנו לידיים של אשדוד"

יצחק סולומון

5.1.2008 / 20:49

אכזבה שררה בחדרי ההלבשה של קרית שמונה בתום התיקו המאופס מול אשדוד. מימון האוטובוסים השתלם כש-300 אוהדים הגיעו לאשדוד

אכזבה גדולה בעירוני קרית שמונה גם מהיכולת הירודה שהציגה הקבוצה הערב (שבת) במשחק החוץ באשדוד, ובעיקר מכך שלא הצליחו לנצל את העובדה שהקבוצה המקומית שיחקה במשך כחצי שעה עם עשרה שחקנים. "יכולנו להכריע את המשחק. אנחנו צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו", אמרו בקבוצה.

קפטן קריית שמונה, יניב לביא: "שלטנו בחצי הראשון של המשחק, אבל חבל שלא ידענו לנצל את המצבים לכבוש שערים. בחצי השני המשחק התאזן, וחבל שאחרי הכרטיס האדום שלהם שיחקנו לא נכון ולא ידענו לנצל את היתרון המספרי שהיה לנו. לא שיחקנו נכון, ופשוט שיחקנו לידיים שלהם".

מזל טוב מגיע לשוער הקריה, שביט אלימלך, שרעייתו ילדה הבוקר (שבת) בשעה 7:00 את בתם הבכורה. אלימלך שהה לצד רעייתו, ובקריה חששו שאם הלידה תתאחר, יפסיד את המשחק, ושוער המשנה דני עמוס אף הועמד בכוננות, אך כאמור סוף טוב, הכול טוב.

הצוות המקצועי החליט לא לקחת סיכון בנוגע לקשר עבאס סואן, והחליט לא לשתף אותו במשחק, זאת למרות שהשחקן הביע נכונות לשחק על אף הכאבים מהם הוא סובל. בצוות המקצועי הבהירו לשחקן כי הליגה עוד ארוכה וכי יזדקקו לו בהמשך. "עדיף שתנוח מאשר שתשחק וייגרם לך נזק גדול", הבהירו לו.

בקריה בירכו את החלוץ יובל אבידור, שקיבל זימון לנבחרת הצעירה של ישראל. "אני מאושר על הזימון, אבל מה שקובע זו עבודה קשה ואני מתכוון לעבוד קשה כדי להוכיח שאני ראוי לזימון", אמר השחקן.

בקרית שמונה החליטו לתת גבוי מלא לשוער העבר של המועדון, אייל וקראט, המועסק כיום כמאמן שוערים במחלקת הנוער, ובמקביל עמד בשערה של בית"ר צפת מליגה א'. לפני שבועיים ספג וקראט שער מוזר מול מוליכת הטבלה אום אל פאחם, ממרחק של 40 מטר ובהפסקה הוא הוחלף. למחרת ניגש וקראט ביוזמתו לבדיקת פוליגרף, שלא שפכה אור נוסף על הפרשה. בצפת החליטו להשעות אותו, בקריית שמונה אומרים שמבחינתם הוא זכאי עד שלא יוכח אחרת.

לאחר שסבסד עד כה את האוטובוסים שהוציאו את אוהדי הקבוצה למשחקי חוץ, החליט יו"ר קרית שמונה, איזי שירצקי, לממן את מלוא עלות ההסעות למשחק באשדוד. המאמץ של היו"ר נשא פרי, וכ-300 אוהדים עשו את הדרך מאצבע הגליל לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully