וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגאן ברמת גן

אייל בן יעקב

5.1.2008 / 23:31

שוער הפועל ר"ג יניב והבה נעצר, שחקן הקבוצה חשף את איבר מינו בפני אוהדי הפועל פ"ת ובמכתש נוצרה המולה. צפו בהתלהטות האירועים

עמי שומן

צילום וידאו: עידן שחרור

תקציר הוידאו באדיבות אתר 4everblue.co.il

מהומות ותקרית חמורה התרחשו בסיום משחק הניצחון 1:2 של הפועל רמת גן על הפועל פתח תקווה. כזכור, המשחק נערך במכתש ורמת גן עשתה מהפך בתוספת הזמן. כנסו בלינק שמצורף למטה כדי לצפות באלימות מהמכתש, ובהמשך באירוע שכלל גם את שוער רמת גן.

בסיום המשחק ניגשו מספר שחקנים של הפועל רמת גן ליציע אוהדי פתח תקווה, כך לפי טענות קהל המלאבסים, והחל להתגרות בהם, כאשר אחד משחקני רמת גן אף חושף את אבר מינו בפניהם. לאחר מכן, מחוץ לתחומי האצטדיון, נעצר שוער רמת גן יניב והבה. לפי טענת אוהדי הפועל פתח תקווה, והבה יצא מרכבו לאחר שאוהדי היריבה התגודדו סביבו ואף השליכו אבנים לעברה, וסטר בחוזקה לאחד מהם. והבה נעצר והובל לתחנת המשטרה. לאחר מספר שעות שוחרר.

טענות קשות הושמעו גם בסיום על ידי מאמן רמת גן יובל נעים כלפי מאמן הפועל פתח תקווה: "אורי מלמיליאן הוא הבנאדם הכי שפל שאני מכיר. הוא בנאדם דו פרצופי שמשדר רוגע ונחמדות, אבל הוא בעצם נחש לא קטן. במחצית המשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הוא ניגש לקובי חסן במחצית והציע לו לעבור להפועל פתח תקווה. זה לא ייתכן ולא יאה. לא קיללתי את מלמיליאן רק ניגשתי לשופט מאיר לוי ואמרתי לו שהוא צריך להרחיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully