וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד וקרית שמונה נפרדו ב-0:0

5.1.2008 / 19:46

אשדוד הייתה יכולה לברוח מהתחתית, וגם בהיעדרותו של שביט אלימלך בשער קרית שמונה היא לא הצליחה לכבוש וסיימה ב-0:0. שריקי הורחק

מ.ס. אשדוד צריכה להתחיל לפחד. בזמן שהתל אביביות, מכבי והפועל, צוברות נקודות, החניכים של אלון חזן רחוקים כעת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, וללא חיזוק ושינוי משמעותי, נראה שיהיה קשה לקבוצה להישאר בליגה. נקודת האור היחידה של הקבוצה מעיר הנמל היא שגם בעשרה שחקנים, אשדוד לא התפרקה והצליחה לצאת לפחות עם נקודה ב-0:0 מול עירוני קרית שמונה.

זהו המשחק השביעי ברציפות שאשדוד לא מצליחה לנצח, וכעת היא רחוקה כאמור שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. בשבוע הבא היא תצא לקופסא למשחק חוץ אצל מכבי נתניה, כאשר אין לה הרבה ברירות אלא לנצח. ובתוך כך, לרגע שכחנו שבשנה שעברה היה באשדוד חוד אימתני שכלל את עידן שריקי, יניב עזרן ושי הולצמן. אמנם עזרן עזב, אך השניים שנשארו רחוקים מלשחזר את היכולות ההתקפיות. בקרית שמונה שפתחה בשער ללא שביט אלימלך שחוגג את הולדת ביתו, אך גם כך הקבוצה הצפונית סיימה עם שער נקי מספיגה.

מהלך המשחק

דקה 61 - אחרי דקות רעות של אשדוד ומשחק שלא התעלה לרמה גבוהה או אירועים בולטים, עידן שריקי פגע בשוער קרית שמונה, דני עמוס, ללא כדור וספג כרטיס אדום על ידי שי שטרית.

דקה 68 - מהלך יפה של קרית שמונה הסתיים בכמעט שער כאשר יובל אבידור התקדם לכיוון שער אשדוד, התעלם מכריסטיאן גונזאלס ובעט לשער, אך אג'יי הדף.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מאור זוהר, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, רחמים צ'קול, ניר נחום (קובי דג'אני 62), ז'אן ז'אק גוסו, דוד רביבו, אלן מסודי, עידן שריקי, שי הולצמן (משה בן לולו 76).

הרכב הפועל קרית שמונה: דני עמוס, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה (אדריאן רוצ'ט 80), גיא צרפתי, וויאם עמאשה (פטר אופירקאווה 68), יובל אבידור, ירו בלו (יוסי דורה 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully