וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

5.1.2008 / 21:26

שלו מנשה עקץ (39) את בית"ר, ששבה מנומנמת, אבל אז הרצליה נרדמה ואיפשרה לטל להשוות (51). 1:1 בסיום. זנדברג זעם כשהוחלף

לא בדיוק מובן למה צריכת ליגת העל פגרה. אין כאן חורף קשה, אין כאן גם חג מולד והשחקנים לא ממש זקוקים למנוחה. לבית"ר, היא ממש לא עזרה. האלופה הגיעה לאצטדיון בהרצליה עם חמישה ניצחונות רצופים ושבעה משחקים ברצף ללא ספיגה. בסיום היא ירדה עם שער ברשתה ורק נקודה ב-1:1 נגד מכבי הרצליה, במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל.

מיכאל זנדברג, קשר בית"ר, אמר לאחר משחק הראווה של הקבוצה בחדרה, כי ההכנות להרצליה נפגעו בשל כך. הוא צדק. בית"ר נראתה לא טוב, בעיקר במחצית הראשונה. הרצליה שלטה ועלתה ליתרון בדקה ה-39. שלו מנשה כבש אחרי בישול של חלוץ הרכש החדש צ'טם אנטויה. שש דקות בתוך המחצית השנייה השוו האורחים, משער של עידן טל אחרי מהלך מצוין של רומולו, שבישל.

אגב זנדברג, הקשר הוחלף בדקה ה-69, אבל במקום לקבל זאת בשקט, רתח על כך וכמעט לא הסכים לרדת מהמשטח. כשנאות לרדת, עשה זאת בזעף והלך היישר לחדרי ההלבשה. אם לא לכבד את המאמן, לפחות את חברו לקבוצה, אבירם ברוכיאן, שנכנס במקומו.

מכבי הרצליה חזרה הרבה יותר מוכנה מהפגרה. פרדי דוד הוא איש של עבודה קשה וניכר כי במהלך החופש הוא עבד. ראשית, חלוץ הרכש שהוא הביא, צ'טם אנטויה, נראה בכלל לא רע. סוג של יאניק קמנאן, שגם התחיל דרכו בישראל בקבוצה. שנית, הוא שוב הביך את האלופה עם הכנה טקטית מצוינת, וזו שנה שנייה ברציפות שבית"ר לא יוצאת עם שלוש הנקודות מהרצליה, אחרי שבעונה שעברה נוצחה שם.

סקאוט של בולטון האנגלית, שהעבירה את תמיר כהן לשורותיה לאחרונה, הגיע לאצטדיון בהרצליה במטרה לעקוב אחר חלוץ הקבוצה טוטו תמוז ושחקנים נוספים.

מהלך המשחק

דקה 19 - הזדמנות ראשונה טובה לבית"ר לעלות על הלוח. מיכאל זנדברג נשלח ושיחרר בעיטה חזקה, שניצן הצליח להדוף בקושי. את הריבאונד הרחיקה הגנת הרצליה כמעט לשערה היא, אבל בסוף הכדור יצא לקרן.

דקה 30 - עמית בן שושן הזין את מיכאל זנדברג בכדור טוב, אבל האחרון הוציא רוחב לא טוב. חלוצי בית"ר לא הספיקו להגיע.

דקה 35 - צ'טם אנטויה, חלוצה החדש של מכבי הרצליה, החמיץ מחמישה מטרים מצב קורץ, כששלח את הכדור לשמיים והוריד ציפור חפה מפשע.

דקה 39 - גול! הרצליה יצאה להתקפה מתפרצת אחרי קרן של בית"ר. אנטויה כיפר על ההחמצה כששלח כדור יפהפה, מעל הגנת בית"ר, לעברו של שלו משנה, שבעט חזק מכעשרה מטרים, שטוח ופנימה. 0:1 למכבי הרצליה.

דקה 51 - גול! האלופה חזרה מהפגרה. רומולו קיבל כדור באגף ימין, עשה פריצה נהדרת לאורך האגף, והוציא כדור רוחב מדוד ונפלא למרכז. עידן טל הגיע מאחור וגילגל בפשטות משלושה מטרים פנימה. 1:1.

דקה 68 - מהראן ראדי נתן לכדור לקפץ פעם אחת על הקרקע ושלח טיל. קאלה ירד מצוין והדף לקרן.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מיטייה מורץ, מאוריסיו ג'ובאניני (אושרי אלפסי, 34), חיים מלכה, כפיר אדרי, איתן עזריה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים (רמי חליס, 90), שלו מנשה, אלנתן סלמי (סעיד מקאסי, 70), צ'טם אנטויה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן (טוטו תמוז, 79), מיכאל זנדברג (אבירם ברוכיאן, 69), עמית בן שושן (חן עזריאל, 46), רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully