וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:1 את בני יהודה

5.1.2008 / 18:54

הפועל תל אביב ניצלה את הרחקתו של אבו סיאם וניצחה את בני יהודה 0:1, הרוויחה קצת אוויר לנשימה והנחילה לזהובים הפסד תשיעי ברציפות

הדרבי הקטן של תל אביב הפגיש הערב (שבת) שתי קבוצות במשבר עמוק השקועות מתחת לקו האדום, וכצפוי שתיהן לא סיפקו תצוגת כדורגל ראויה במיוחד, ובסיום היתה זו הפועל תל אביב שחגגה עם 0:1 קטן וחשוב על בני יהודה, שירדה בעקבות ההפסד למקום האחרון בטבלה.

בני יהודה, שהגיע למשחק עם רצף ארוך וכואב של שמונה הפסדים ברציפות, עלתה במערך הגנתי עם משה ביטון כחלוץ בודד, ופרט למספר דקות טובות במחצית הראשונה התקשתה להגיע למצבים. גם הפועל תל אביב לא הרבתה לסכן את השער של יריבתה, אבל קיבלה עזרה דווקא מסאלם אבו סיאם, שברגע אחד של שיקול דעת מוטעה עלה לקבוצתו במשחק. אבו סיאם, שספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה, קיצץ את עידן סרור בתיקול פראי בדקה ה-63, ספג צהוב שני ואדום, והותיר את חבריו בעשרה שחקנים.

האדומים ניצלו את היתרון המספרי כעבור דקה אחת בדיוק, כשפאביו ג'וניור המושמץ כל כך תימרן באלגנטיות בתוך רחבת הזהובים ושלח טיל לרשת, שהספיק לקבוצה של אלי גוטמן להשיג ניצחון שני בלבד העונה, ולברוח אחרי זמן רב מהמקום האחרון בטבלה.

אלי כהן אמר בסיום: "מי שציפה שאפשר לעשות ניסים בשני משחקים אז טעה. זו קבוצה במשבר עמוק, וכשאיבדנו שחקן חטפנו את השער. זה משפיע, וכל דבר קטן כזה משפיע. במיוחד לשחק עם עשרה שחקנים כמעט מחצית שלמה. במשך המחצית הראשונה שלטנו, וחבל שזה קורה. אלה המשחקים הכי מרגיזים”.

מהלך המשחק

דקה 8 - אסי בלדוט הרים כדור חופשי משמאל הישר לראשו של אימורו לוקמן, אבל משה ביטון ניסה לנגוח בעצמו מעמדה פחות טובה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 25 - ביברס נאתכו הגיע למצב טוב בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל דלה איינוגבה הצליח להדוף.

דקה 43 - אלירן עטר מצא את עוז ראלי, שבעט אלכסונית וסחט הדיפה טובה מוינסנט אניימה.

דקה 53 - לוקמן תפס את באדיר בתוך הרחבה, אבל חיים יעקב התעלם.

דקה 63 - סאלם אבו סיאם תיקל בחריפות את עידן סרור, שעלה כמחליף דקה קודם לכן, וספג צהוב שני וכרטיס אדום מוצדק.

דקה 64 - גול! ברוך דגו פרץ באגף הימני ומצא את פאביו ג'וניור, שהשתחרר מצוין והפציץ לחיבורים - 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 80 - ז'וזה דוארטה הכשיל את דני בונדר בתוך הרחבה, אבל משרוקיתו של יעקב שוב נדמה.

דקה 82 - משה ביטון השתלט על כדור ארוך וחלף על פני יגאל אנטבי, אבל בעט חלש לידיים של אניימה.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, טל חן, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ברוך דגו, ראובן עובד (עדי סבג 73), ביבראס נאתכו (עידן סרור 62), פאביו ג'וניור.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם (הורחק 63), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי (תמיר כחלון 77), אלירן עטר (ז'וזה דוארטה 68), אסי בלדוט, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully