וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ונתניה סיימו ב-0:0 מאכזב

5.1.2008 / 18:51

שתי הקבוצות נבהלו ממקומן הגבוה בליגה, סיימו בתיקו והתרחקו מאיום על הצמרת הגבוהה. תיקו שלישי ברציפות לסכנין, שני לנתניה

בבני סכנין ומכבי נתניה חולמים על גביע אופ"א, אך על סמך המשחק היום (שבת) ביניהן נראה שלאף אחת לא מגיע להיות לשם. תיקו 0:0 מאכזב ביניהן מרחיק אותן מהצמרת הגבוהה בליגה, וכעת הן תצטרכנה להתכונן לקראת המשך המשחקים עם השחקנים שישובו אליהן בצורה טובה יותר.

אם על סכנין דיברו כעל הפתעה נחמדה, הרי העובדה שזו תוצאת התיקו השלישית ברציפות שלה מפחיתה קצת מהמחמאות שזקפו לזכות החניכים של אלישע לוי בתקופה האחרונה. למרות זאת, העובדה כי ג'ון קולמה שאיחר מחופשה ולא היה בשיאו, זאת לצד אי שיתופו של איליה יבוריאן המורחק, מפחיתה מעט מהביקורת. ובכל זאת, שום ביקורת לא נחסכת מנתניה, שהמשיכה את היכולת הבינונית מלפני הפגרה. אחרי שחילצה במחזור הקודם תיקו מול הרצליה, היא עדיין לא השתדרגה למרות הפגרה. כנראה שהגעגועים לתמיר כהן עדיין חזקים.

מהלך המשחק

דקה 13 - אחרי דקות של גישושים, מכבי נתניה הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק כשאוקוצ'ה שלח בעיטה טובה אל מעל המשקוף של מאיר כהן.

דקה 57 - מהלך יפה של מאור בוזגל,ו שחדר לרחבת נתניה, עבר את שחקני ההגנה ונעצר על ידי לירן שטראובר, נפל ברחבה, ולמרות טענות סכנין שהם זכאים לבעיטת עונשין מ-11 מטר, השופט אשר כהן סימן להמשיך.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק (עלא אבו סלאח 23), בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים (בוגדן אפוסטו 70), עלי עותמן, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין, אלמוג כהן, שניר גואטה (יחיאל צגאי 64), טל מעבי, דלה ימפולסקי, איתי שכטר, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully