וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולדהאם נגחה את אברטון החוצה

5.1.2008 / 19:33

ההפתעה בגביע האנגלי שייכת לקבוצה מהליגה השנייה, כשגם ברמינגהאם בחוץ. תמיר כהן הפסיד בבכורה עם בולטון. היונייטד וצ'לסי עלו

כשאוהדי הכדורגל מתווכחים על מהי ליגת הכדורגל הטובה בעולם, הנימוקים שלהם בנויים מהרבה אלמנטים. אחד שבדרך כלל לא עולה, הוא מפעל הגביע. הרי הוא לא ממש קשור לליגה. אבל לכל מדינה בעולם עדיין יש הרבה מה ללמוד מהמפעל הכי רומנטי בעולם בעיני רבים, הגביע האנגלי. אין כאן בית-חוץ כמו באיטליה או בספרד, הקהל מפוצץ את היציעים והחשיבות היא עליונה, והערב (שבת) זכינו שוב ליהנות מהמפעל הנהדר הזה.

המשחק המרכזי הפגיש את אסטון וילה ומנצ'סטר יונייטד, ועד הדקה ה-80 לא נכבשו שערים, וגם זהות העולה לא הייתה ברורה, אך שערים של כריסטיאנו רונאלדו ו-ווין רוני דחקו את המחשבות של הוילה על המקום בשלב הבא (0:2). בנוסף קיבלנו בכורה של תמיר כהן במדי בולטון, שהפסידה לשפילד יונייטד מהליגה הראשונה 0:1. דימיטאר ברבאטוב כבש פעמיים והעלה את טוטנהאם עם 1:2 על רדינג, וצ'לסי נאבקה בק.פ.ר העקשנית, לפני שניצחה 0:1. ליברפול, ארסנל וניוקאסל ישחקו רק ביום ראשון.

ומי שלא צלחו את הסיבוב השלישי בגביע האנגלי היו אברטון וברמינגהאם, שהודחו במפתיע על ידי קבוצות מהליגה השנייה (השלישית בחשיבותה). אברטון הודחה על ידי אולדהאם כשהפסידה 1:0, ברמינגהאם עפה אחרי 2:1 מול הדרספילד.

אסטון וילה - מנ'צסטר יונייטד 2:0

פאביו קאפלו שישב ביציע ראה כיצד מנצ'סטר יונייטד זקוקה לשבע דקות כדי להכריע את ההתמודדות מול אסטון וילה בוילה פארק. אחרי שאלכס פרגוסון יצא נגד הקהל של קבוצתו, הוא החזיר להם עם ניצחון שהבטיח לאלופה את המקום בשלב הבא.

עד הדקה ה-80 ההזדמנויות של היונייטד לא נוצלו, אך בשלב הזה הלחץ עשה את שלו כשהתקפה מסודרת של האדומים הסתיימה עם הושטת רגל של כריסטיאנו רונאלדו שדחק מקרוב. היונייטד לא הסתפקה בשער והמשיכה ללחוץ על שערו של קארסון ודקה לסיום נסיון בעיטה לא מוצלח של רונאלדו נהדף הישר אל ווין רוני שסיים עם כדור נוסף ברשת.

בולטון - שפילד יונייטד 1:0

תמיר כהן זכה לנשימת הכדורגל האנגלי הראשונה שלו, ואין מקום מושלם מהגביע האנגלי, כדי להתאקלם באימפריה הבריטית. אלא ששפילד יונייטד מהליגה השנייה לא התרשמה מהבכורה של הישראלי, והחליטה לקלקל לו אותה. דווקא לאחר 4 הפסדים רצופים בליגה, החבר'ה משפילד מצאו את הניצחון, ועוד בחוץ מול קבוצת פרמיירליג. דייויד קארני כבש בדקה ה-42, ועזר לבולטון להתרכז אך ורק בליגה. תמיר כהן רשם 90 דקות מלאות, וספג כרטיס צהוב אחד.

צ'לסי - ק.פ.ר 0:1

היו ימים בהם צ'לסי מול קווינס פארק ריינג'רס היה המשחק החם בעיר. אלא שמאז, ק.פ.ר שקעה לליגות נמוכות, צ'לסי מצאה משקיעים עם כיס בלתי מתכלה, והפערים בין שתי הקבוצות לא יכולים להיות יותר גדולים. הקבוצה מהליגה הראשונה עוד נתנה פייט בדקות הפתיחה, אבל שער עצמי של לי קמפ, בדקה ה-28העלה את צ'לסי ליתרון. במחצית השניה צ'לסי לקחה צעד אחורה, והיריבה הלונדונית הקטנה היתה קרובה פעמיים להשוות, אבל קבוצתו של אברהם גרנט שמרה על היתרון, ומצאה את דרכה אל השלב הבא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טוטנהאם - רדינג 2:2

לפני שבוע זה נגמר ב-4:6 מדהים לזכותם של הלונדונים, וגם בגביע שתי הקבוצות הבטיחו וקיימו. סטיבן האנט העלה את רדינג ליתרון בדקה ה-25, והשתיק את האוהדים בווייט הארטד ליין. אבל אז הגיע אחד, דימיטאר ברבאטוב, שהצהיר לא פעם שהוא רוצה לעזוב, והשווה בתוך 60 שניות. במחצית השניה, אותו ברבאטוב כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-50, העלה את טוטנהאם ליתרון 1:2, אבל סטיבן האנט היכה שנית בדקה ה-78, השווה ל-2:2, ואוהדי הקבוצות יזכו לקבל עוד מאבק, ובוודאי עוד שערים במשחק החוזר.

בלקבורן - קובנטרי 4:1

בלקבורן הגיעה לאחר ניצחון ליגה על סאנדרלנד ובמקום טוב במרכז טבלת הפרמיירליג, אבל קובנטרי, היישר מתחית הליגה הראשונה הדהימה את האורחים בביתם, ועלתה לשלב הבא. מייקל מיפסוד קבע 0:1 בדקה ה-34, אליוט וורד הכפיל את התוצאה עם פנדל בדקה ה-64, ודלה אדבולה כבש בדקה ה-83 לזכותם של האורחים המפתיעים. דייויד בנטלי התעורר בדקה ה-85 והוריד ל-1:3, אבל מייקל מיפסוד נעץ מסמר אחרון בארון של בלקבורן, כשכבש שתי דקות בתוך זמן הפציעות, וקובנטרי מנחילה תבוסה מדהימה לבלקבורן בחוץ.

אולדהאם עקצה את אברטון

ברמינגהאם נוצחה 2:1 בהדרספילד, והמשיכה את היכולת הרעה שלה בליגה גם בגביע. לוק באקט כבש שער מפתיע אחרי ארבע דקות להדרספילד, אך גארי אוקונור הישווה בדקה ה-19. המשחק הוכרע כשכריס ברנדון הכריע את ההתמודדות עשר דקות לסיום, ושלח את הדרספילד מהליגה השנייה לשלב הבא.

הפתעה לא פחות גדולה נרשמה כשאברטון נוצחה 1:0 באולדהאם משער של מקדונלד על סף סיום המחצית הראשונה. הטופיס שנמצאים במקום השישי בליגה והפתיעו רבים בתוצאות שהשיגה מפתיחת העונה, הודחו אף הם על ידי קבוצה מהליגה השנייה.

מידלסבורו ניצחה 1:2 בחוץ את בריסטול סיטי, למרות שכבר פיגרה משער של ליאם פונטיין (18). סטיוארט דאונינג (37) ודיוויד וויטר (72) העלו את הבורו לשלב הבא. פורטסמות' אף היא בשלב הבא עם 0:1 בחוץ על איפסוויץ' (דיוויד מגנט 51). וויגאן ניצחה 0:3 את סנדרלנד משערים של פול שארנר, שער עצמי של פול מקשיין ודיוויד קוטריל. צ'רלטון ו-ווסט ברומיץ' סיימו ב-1:1 וייפגשו למשחק חוזר. גם ווסטהאם ומנצ'סטר סיטי סיימו בתיקו, 0:0, ויחזרו לאיצדיון בסיטי להכרעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully