וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי המתים

5.1.2008 / 22:27

ברצלונה הצליחה לשרוד במאבק האליפות כשגברה בפלמה 0:2 על מאיורקה. מארקז ואטו כבשו. אספניול הביסה את ויאריאל 0:3

הליגה הספרדית חזרה לפעילות בסוף השבוע אחרי פגרה קצרה. ברצלונה פתחה את המחזור ה-18, כשיצאה לפלמה למשחק נגד מאיורקה וחזרה עם ניצחון חשוב מאוד, 0:2. במפגש צמרת בין המקום השלישי לרביעי, ניצחה אספניול את ויאריאל 0:3.

ברצלונה עסוקה בהרבה צרות של עצמה, שמתחילות בבעיית פציעות וממשיכות ביכולת על הדשא, אבל היא קיבלה עוד בשורה לא ממש משמחת אחרי שהגרלת שמינית גמר הגביע הספרדי קבעה שהיא תפגוש את סביליה. במשחקים מסקרנים נוספים בשמינית הגמר ייפגשו ריאל מדריד ומאיורקה, בטיס וולנסיה ואתלטיקו מדריד וויאדוליד.

מאיורקה - ברצלונה 2:0

סגנית אלופת ספרד סיימה את שנת 2007 עם טעם מר בפה אחרי הפסד ביתי לריאל מדריד, שיצר פער של שבע נקודות בין השתיםם. הבלאוגרנה ניסו להשיב לעצמם את כוח ההרתעה, כשהמבחן הראשון שלהם היה לא קל, באונו אסטדי של מאיורקה.

רונאלדיניו לא נכלל בסגל של פרנק רייקארד בגלל פציעה. ביחד עם הפציעה של לאו מסי, שניים מהאסים הגדולים של בארסה חסרו לה, אבל מי ששבו לפעילות הם תיירי הנרי ואדמילסון, שחזרו מפציעות ונכנסו כמחליפים.

ברצלונה לא הפגינה יכולת טובה, דבר לא חדש במשחקי החוץ שלה, ולא הצליחה להרשית במשך 63 דקות. אלא שאז הבלם המכסיקני רפאל מארקז הציל את כסאו המתנדנד קמעה של המאמן ההולנדי, כשעלה לנגוח קרן פנימה של צ'אבי. שתי דקות בתוספת הזמן העביר הנרי כדור לאטו, ששלח טיל מונחה פנימה. אטו כובש שער נגד הקבוצה בה הוא החל את הקריירה בספרד ועשה את הפריצה. בארסה, שסובלת ממאזן חוץ גרוע, יכולה להיות מאושרת על שלוש הנקודות וצמצום הפער לארבע נקודות, לפחות עד משחקה של ריאל מדריד.

הקבוצה מפלמה נהנית לעשות צרות לגדולות ומאמנה גרגוריו מנזאנו. ביום רביעי הביסה קבוצתו 0:4 את אוסאסונה בגביע הספרדי ומחקה פיגור 2:0 מהמשחק הראשון. הערב היא שוב זגזגה וספגה הפסד שביעי בליגה.

אספניול - ויאריאל 0-3

במקום הרביעי, בפיגור של נקודה אחרי המארחת, וללא ניהאט וגו'ן דל תומסון הפצועים, הגיע ויאריאל למונז'ואיק של אספניול, בתקווה לעבור אותה, בדרך למקום השלישי. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. כבר בדקה השמינית דאבל פס בין גארסיה וראול טמודו, השאירה את האחרון לבדו מול ויירה, וטמודו לא התקשה לקבוע 0:1 לאספניול. רק חמש דקות עברו ובעיטה חופשית נשרקה לאספניול. לואיס גארסיה בעט מצויין, ואל הכדור שנהדף מן המשקוף הגיע ואלדו, שבאינסטיקנט מצויין הרים את הרגל ועם העקב הבקיע שער מדהים, 0:2 לאספניול. בדקה ה-36 סגרה אספניול מחצית נהדרת עם שער שני של טמודו, שבנגיחת המשך מתוך הרחבה כבש את שערו העשירי העונה ו-0:3 לאספניול במחצית.

ויאריאל ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל מלבד בעיטת עונשין אחת של רוסי בדקה ה-70 שהלכה למשקוף, לא הצליחה לעשות הרבה. אספניול עם משחק 14 ברציפות ללא הפסד, מתקרבת למרחק של נקודה אחת מיריבתה העירונית ברצלונה שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully