וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אין ג'דיד

5.1.2008 / 16:18

הפ' ירושלים ובני ג'דידה נפרדו במשחק העונה ב-0:0. קרית אתא ניצלה זאת כשגברה 0:1 על טירת הכרמל. טמרה-מרמורק 1:3, כפר שלם-אשקלון 1:0

המחזור ה-15 בליגה הארצית הפגיש במשחק העונה את שתי המוליכות, הפועל ירושלים ובני ג'דידה, שנפרדו ב-0:0. התיקו נטול השערים שירת, כמובן, את הקבוצות שרודפות אחריהן. אשקלון הצליחה לברוח קצת מהתחתית עם ניצחון 0:1 בחוץ על כפר שלם החלשה.

הפועל בני ג'דידה - הפועל ירושלים 0:0

כולם חיכו לקרב הגדול בין שתי המוליכות, אבל הוא הסתיים בקול ענות חלושה ללא שערים. שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע אחת את שער יריבתה, חרף זאת עדיין נשארו בשני המקומות הראשונים בליגה.

הפועל בני טמרה - הפועל מרמורק 1:3

גם הקבוצה מרחובות ניסתה להיצמד שתי המוליכות, כששיחקה ביום שבת, אבל המקומיים אמרו להם 'עד כאן'. כבר בדקה השביעית אחמד דיאב העלה את טמרה ליתרון. רוסלן שוקורוב החזיר את התקוות לאורחים עם שער, דקה לסיום המחצית הראשונה. כשהמשחק נראה כאילו הולך להסתיים בשוויון, רן שמול (83) ו-וואג'י אבו יונס (86) הבקיעו והשאירו את מלוא הנקודות בבית.

הפועל כפר שלם - הפועל אשקלון 1:0

הדרומיים יצאו למשחק חוץ חשוב מאוד. אחרי ההפסד של טירת הכרמל ביום שישי הם ידעו שניצחון ירחיק אותם עד כדי חמש נקודות מהאיזור המסוכן. עד הדקה ה-85 אף אחת מן הקבוצות לא הבקיעה והמקומיים קיוו להשיג עוד נקודה, אלא שואדים שמיאלוב חשב אחרת וקנה לאשקלון שלוש נקודות וקצת אוויר לנשימה. כפר שלם עם 0 ניצחונות בליגה ושתי נקודות צריכה להתחיל לתכנן את העונה הבאה בליגה א'.

קרית אתא - טירת הכרמל 0:1

המדורגת שנייה בליגה, עירוני קרית אתא, שיחקה ביום שישי וצימצמה את הפער מהמוליכות, בזכות הניצחון. יובל שבתאי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61 עבור הסגנית ושלח את הקריתים לערב שקט. בטירת הכרמל יצטרכו להמשיך ולחפש בנרות נקודות במקומות אחרים, כיוון ששאר הקבוצות מתחילות לפתוח פער ממנה.

סקציה נס ציונה - השקמה/ רמת חן 1:1

הצופים באצטדיון המצוין של נס ציונה בזבזו 83 דקות מחייהם, כשלפניהם לא קרה דבר במשחק. עומר אלמשעלי העלה את השקמה ליתרון ראשון שבע דקות לסיום הזמן החוקי, אך שתי דקות אחרי הדקה ה-90 השווה עמית אוחנה את התוצאה ושלח את שחקני השקמה להצטער על פספוס הצ'אנס להיצמד לצמרת ואת שחקני נס ציונה לצהול על בריחה קלה מהתחתית.

בית"ר שמשון תל אביב - מכבי כפר קנא 1:2

גם בית"ר שמשון, כמו עירוני קרית אתא, ניצלה את יום המשחקים המוקדם כדי להתקרב למובילות. דווקא כפר קנא עלתה ליתרון ראשון משער של רג'יד בראנסי בדקה ה-11, אך מוראד עליאן בדקה ה-64 ועופר שטרית בדקה ה-78 הפכו את התוצאה והוכיחו את העובדה כי הליגה הארצית הופכת למרתקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully