וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: נקמת המנג'ינוס

רן לטוביץ'

4.1.2008 / 12:32

הג'ייהוקס השתיקו את המלעיזים, ניצחו את וירג'יניה טק 21:24 וזכו באורנג' בול. עכשיו הבולים הסתיימו, והכל מוכן לדבר האמיתי

בלילה קר במיאמי נפגשו ביום חמישי קנזס ו-וירג'יניה טק לבול המרכזי האחרון של העונה – האורנג' בול. המשחק הפגיש את הקבוצה שכל אמריקה פיתחה סימפטיה כלפיה, שידועה העונה במיוחד במשחק ההגנה שלה, לבין הקבוצה המפתיעה של העונה, שהגיעה משום מקום לבול מרכזי בפעם הראשונה מאז 1968. ידענו שיהיו אמוציות באוויר ושיערנו שזה יהיה צמוד. לא הרבה פרשנים נתנו סיכוי לקנזס, בעיקר בגלל תירוצים כמו לו"ז משחקים קל, אבל המנג'ינוס הראו לכולם את מה שהוואי לא הצליחה להראות.

אורנג' בול 2008: קנזס – וירג'ניה טק 21:24

כולם ידעו שלקנזס יש את ההתקפה הכי פוריה בליגה (44 נקודות למשחק) אבל את המשחק הזה הג'ייהוקס ניצחו בהגנה. זה התחיל באינטרספשן של אקיב טליב (שאמור להיבחר גבוה בדראפט הקרוב), שחטף כדור לגלנון והחזיר אותו לטאצ'דאון הפותח באמצע הרבע הראשון (ההחזרה ל-0 יארד הייתה ההחזרה הראשונה לטאצ'דאון מאז שנת 1968). מרקוס הנרי תפס כדור של ריסינג לטאצ'דאון 7 דקות לסיום המחצית, והעלה את קנזס ליתרון מבטיח של 0:17 ואנחנו התחלנו להריח עוד בול מרכזי לא מעניין. גלנון וברנדון אור דאגו שנרד למחצית ביתרון 17 – 7 והשאירו את המשחק בחיים.

11 דקות לסיום הרבע השלישי החזיר ג'סטין הארפר מוירג'יניה טק פאנט ל – 84 יארד וצמצם ל-17:14. בדרייב הבא שלהם חסמו הג'ייהוקס את ההוקיס בבעיטת שדה ל-25 יארד והמומנטום, כמו דורותי, חזר לקנזס. בדרייב הראשון של הרבע הרביעי, שהתחיל אחרי חטיפה של קנזס, העלה ריסינג בריצה קצרה את היתרון של קנזס ל-14:24. וירג'יניה טק עוד צמצמה ל-21:24 שלוש דקות לסיום מטאצ'דאון של הארפר, אבל בעיטת אונסייד של ההוקיס שלא הצליחה חתמה את התוצאה. זהו ההפסד הרביעי רצוף של ההוקיס במשחק בול BCS, ושלושת האיבודים שלהם במשחק לעומת האיבוד הבודד של קנזס היו כנראה קריטיים.

ריסינג סיים עם 227 יארד באויר ב-20 מ-37 לטאצ'דאון ואיבוד, מקאנדרסון עזר לו עם 75 יארד על הקרקע ואת התואר של השחקן המצטיין לקח שחקן ההגנה אקיב טליב. בצד המפסיד, גלנון סיים עם 160 יארד באויר, באחוזים שהיו מביישים את לבן מרסר מהעונשין - 13 מ-28 לטאצ'דאון ושני איבודים, ברנדון אור סיים עם 116 יארד על הקרקע ב-23 נשיאות.

עוד אחד ודי

טוב, נשארו לנו עוד שני משחקים קטנים עד למשחק האליפות – האינטרנשיונל בול וה–GMAC בול, אבל גם אותנו זה לא מעניין. נשתדל לתת לכם קדימון לגמר ביום ראשון לכל המאוחר, כי לשם שינוי אותו כן ישדרו ,אלא אם תהיה הארכה במשחק הקריקט המרתק, מה שאומר עוד יומיים של שידור.

בברכת סוף שבוע נפלא, מרן התורן ושומר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully