וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - נתניה: בהרכבי טלאים

אריק רחמיאן ויצחק סולומון

4.1.2008 / 16:07

נתניה שיחררה את בונדאה ותגיע צפונה עם סגל שונה מזה שפתח את העונה. גם סטרול ייעדר. אלישע לוי יעלה את בוזגלו כחלוץ

אמש (חמישי) הצליחו מכבי נתניה והקשר זנו בונדאה להגיע לסיכום חיובי על תנאי שחרורו מהקבוצה. כזכור, השחקן התעקש, מאז שקיבל את הודעת שחרורו, על כך שנתניה תעמוד בחוזהו ותפצה אותו עד תום העונה ב-65 אלף דולר. השחקן, שגילה קשיחות וכעס רב, ואף "הבריז" לסוכנו ולאנשי הפועל באר שבע בפגישה שהתקיימה באמצע השבוע במטרה להגיע עמו להסכם על העברתו למועדון הדרומי, התרכך מעט לקראת סוף השבוע. אתמול הצליח סוכנו דדה חדד לגשר על הפערים בינו לבין נתניה והשחקן יפוצה בכ-40 אלף דולר. "הגענו אתמול לפשרה לשביעות רצונו של השחקן", אמר הסוכן. הפועל באר שבע שהייתה מעונינת מאוד בשירותיו צפויה להיפגש עמו בתחילת השבוע הבא, לאחר שתסיים את משחקה מול הפועל עכו. "רק אם השחקן יגלה נכונות ורצינות ולא יבוא להעביר את הזמן אצלנו ונבין שיש לו מחויבות הוא יוחתם", אמרו בסביבתו של גילי לנדאו.

ראובן עטר, מאמן הקבוצה, התייחס גם הוא לסיבות שהביאו לשחרורו של בונדאה, כשאמר: "הסיבה היחידה שהשארתי את בונדאה העונה בקבוצה הייתה העובדה שהוא שיחק בעונה שעברה בחמשת המשחקים בקישור האחורי, באמצע, ודאג לעשות מעברים מאוד מסודרים בין ההגנה להתקפה. לא בניתי עליו העונה כשחקן התקפה, אבל הוא השתדל מאוד לעשות את שביקשתי ממנו. זה לא הלך והסיבה השנייה שבגללה שחררתי אותו היא שתמיר כהן עזב אותנו והיינו צריכים שחקן יותר פיזי, זו הסיבה ששחררתי גם את אנגלוביץ'".

הקשר סבסטיאן רוזנטל יישאר סופית במכבי נתניה, כך החליט עטר במהלך סוף השבוע. עטר, המודע היטב לבעיות והיחלשותה של הקבוצה לאחר שחרורם של בונדאה, אנגלוביץ' וג'ורג' בה, אמר: "יש לי כעת אפשרות לשלב שלושה שחקנים זרים. אנחנו עובדים יום ולילה כדי למצוא שחקנים מתאימים". על פי הנודע צפויים לנחות כבר ביום ראשון שני שחקנים מקוסטה ריקה, ושני אפריקאים נוספים.

לקראת המשחק מול בני סכנין אמר עטר: "אני מאמין בשחקנים שיעמדו לרשותי. הם יתגלו כפייטרים ואני בטוח שהם יילחמו כדי שנחזור מחר עם הנקודות הביתה". עטר יחסר מחר את הבלם אבי סטרול ואת מקומו צפוי לתפוס גולן חרמון, שיערוך היום מבחן כשירות. כזכור, חרמון עבר ניתוח להסרת סחוס בכתף ובמידה ולא יעבור בהצלחה את מבחן הכשירות. עשאהל בן השבת יחליפו.

הרכב משוער. לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון (עשאהל בן שבת), דדי בן דיין, אלמוג כהן, שניר גואטה, טל מעבי, יחיאל צגאי (דלה ימפולסקי), איתי שכטר, אוקוצ'ה

אלישע לוי ללא חלוץ

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיווה להגיע במצב אופטימלי למשחק מול מכבי נתניה, אבל לאור הנסיבות הוא יאלץ לאלתר את ההרכב שלו. כך למשל, יעלה ג'ון קולמה בהרכב לאחר אימון אחד בלבד, לאחר שאיחר להגיע מחופשת המולדת. גם הרומני החדש, בוגדאן אפוסטו, לא ייפתח משום שאינו בכושר. לוי אמר היום: "הוא שחקן טוב אבל לא שיחק מאז הליגה בהונגריה יצאה לפגרה לפני חודש". בלית ברירה יעלה לוי עם חלוץ אחד בלבד, מאור בוזגלו, והוא יעבה את חוליית הקישור בקשר חמישי, כנראה עלי עותמן הצעיר.

הקשר חאלד חלאיילה: "אני מקווה שהפגרה לא תקטע לנו את המומנטום בו היינו לפני הפגרה. החופש בא לנו בדיוק בזמן, כי היה עלינו עומס גדול, אבל אנחנו כבר רעבים לליגה. נתניה קבוצה חזקה, נעשה להם את כל הכבוד בעולם, אבל המטרה היא להשאיר את הנקודות בבית".

הקפטן מאיר כהן נשמע אופטימי: "בסיבוב הראשון אמרו שאנחנו יורדים בטוח וניצחנו בנתניה. אני אוהב לשחק נגד מכבי נתניה, כי תמיד הולך לי נגדם. גם אם אשחק עם עשרה ילדים לידי לא אחשוש נגדם. אני מאמין שיתפתח משחק טוב. אנחנו רוצים לנצח כדי להתקרב למקום השני".

החלוץ איליה יבוריאן, ייעדר מהרכב קבוצתו בעקבות הרחקתו בגמר גביע הטוטו, במשחק האחרון לפני הפגרה. "כואב לי שאני לא יכול להיות במגרש עם החברים שלי, אבל אני סומך עליהם שיעשו את העבודה גם בלעדי. יש לנו קבוצה מספיק טובה", אמר.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים, עלי עותמן, חאלד חלאיילה, מאור בוזגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully