וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה - בית"ר: את אוהדי הרצליה מעניינת המחאה

מוחים כנגד החלטת ההנהלה להושיבם ביציע המזרחי של הבונבוניירה. האלופה תמשיך עם אותו הרכב, כשבן שושן לצידו של רומולו

בית"ר ירושלים מגיעה בשבת (19:30, ספורט 1) למשחק מול מכבי הרצליה בבונבוניירה, אבל השבוע מה שעניין את אוהדי המארחת הוא ארגון מחאה מתוכננת נגד הנהלת הקבוצה, שהחליטה כי יישבו ביציע המזרחי של האצטדיון, הבלתי מקורה. האוהדים מתכננים לנטוש את היציע עם פתיחת המשחק.

אז שחקני הרצליה לא יזכו, ככל הנראה, לרוח גבית מהקהל הביתי, אבל מה שמטריד את פרדי דוד יותר מכל היא מכת הפציעות ממנה סבלה קבוצתו במהלך הפגרה, דבר שעשוי להשפיע על כושרם של חלק משחקניו. כפיר אדרי התאושש מפציעתו וצפוי להמשיך ולשחק בהגנה. הקשר דייהו דייויס, שסובל ממתיחה בשריר, צפוי לשחק בכל זאת נגד האלופה. החלוץ סעיד מקאסי, ששב להתאמן השבוע, עדיין לא בתמונת ההרכב של פרדי דוד במאת האחוזים, וככל הנראה צ'טם אנטויה יפתח במקומו בשפיץ.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מיטייה מורץ, מאוריסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, כפיר אדרי, דייהו דייויס, איתן עזריה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, צ'טם אנטויה.

יצחקי עזב, התחרות מתגברת

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחק מחר מול מכבי הרצליה. בקבוצה מתייחסים ברצינות ליריבה ולא מקלים ראש, זכר להפסד 2:1 בהרצליה בשנה שעברה.

יצחק שום ערך אסיפה לשחקניו ובה הקרין וידאו ממשחקה האחרון של הרצליה. המאמן התעכב על משחק ההתקפה של הרצליה והזהיר את שחקניו מהמתפרצות שלה. עידן טל אמר לאתר הקבוצה: "צריכים להמשיך את המומנטום הטוב שבו סיימנו. כמובן שחשוב לא לאבד עכשיו גובה, כי אנחנו רוצים להשלים את המטרה וזה מתחיל ממחר, זה מוקש שאנחנו צריכים לשים לב אליו, הם לא יפתחו רגליים ולא יוותרו מההתחלה, זה משחק שהוא הרבה יותר חשוב עבורם מהנקודות עצמן".

עזיבתו של ברק יצחקי היא כרגע השינוי היחיד בסגל בית"ר ומי שיתחרו על המקום בהרכב הם טוטו תמוז, עמית בן שושן וחן עזריאל, כשברור שכמות הדקות של השלושה תגדל. על פי האימון המסכם, בן שושן ישמור על מקומו בהרכב ויפתח לצידו של רומולו בחוד. בבית"ר ממתינים עדיין להחלטתו של יואב זיו אם לעזוב או להישאר, כשהצוות המקצועי היה רוצה לראות את זיו ממשיך ביחד עם תומר בן יוסף.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully