וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לא שרדה מול ויקה

4.1.2008 / 10:18

שחר פאר, שנכנעה בחצי הגמר בגולד קוסט לויקה אזרנקה ונוצחה 6:4, 6:2, אמרה: "הגיע לה לנצח". רם וארליך בחצי הגמר באדלאייד

שנה בדיוק לאחר שהפסידה לדינארה סאפינה בחצי גמר טורניר הגולד קוסט, השיגה שחר פאר ניצחון נקמה, שעזר לה להעפיל לחצי הגמר. אלא שאם היה נראה שפאר פייבוריטית להעפיל לגמר, נראה שבהחלט יש לטניסאית הישראלית על מה לעבוד, רגע לפני שמתחילה אליפות אוסטרליה הפתוחה. פאר פגשה את ויקה אזרנקה הבלארוסית ונוצחה 6:4, 6:2.

פאר, המדורגת 17 בעולם, פגשה את אזרנקה המדורגת 30, יממה בלבד אחרי שהשתיים הודחו יחד מהטורניר ברבע גמר הזוגות, למשחק ממנו המנצחת תצא עם כ-15 אלף דולרים. פאר פתחה את המערכה הראשונה עם יכולת בינונית, כשההגשה הראשונה שלה נשברה ובמשחקון השני לא צברה אפילו נקודה בדרך ל-0:2 לטובת הבלארוסית. פאר הצליחה מעט לחזור למשחק כשניצלה את ההגשה שלה כדי לצמצם את התוצאה ואפילו לשבור בפעם הראשונה את ההגשה של אזרנקה, אך הבלארוסית החזירה באותו מטבע במשחקון הבא ועלתה ל-2:3. פאר הצליחה לנצח עוד משחקון אחד במערכה הראשונה לפני שאזרנקה ניצחה אותה 4:6, כשהבלארוסית סופרת שלוש שבירות לטובתה.

המערכה השנייה היתה כבר הרבה יותר פשוטה עבור הבלארוסית, למרות שבארבעת המשחקים הראשונים כל אחת מהן שמרה על הגשותיה. השבירה הראשונה במערכה הגיעה אז, ואזרנקה יצרה פער אותו ניצלה עד לסיום המשחק, ניצחה את כל שאר המשחקונים והשיגה ניצחון גדול 2:6 במערכה וטיפוס מהיר לגמר הטורניר.

לאחר המשחק אמרה פאר: "ויקה שיחקה ממש טוב, ניסיתי הכל והיא כמעט לא עשתה טעויות. ניסיתי לגוון ולשנות אבל לצערי זה היה פשוט היום שלה והגיע לה לנצח. במערכה השנייה היו לי שתי הזדמנויות לשבור ואלו היו נקודות ארוכות וטובות שלצערי היא הצליחה לנצח, יש ימים כאלה גם. לא הייתי עייפה ואני מאוכזבת תמיד מכל הפסד. אני מחר טסה לסידני ומתחילה טורניר חדש".

הישראלים עלו לחצי הגמר בזוגות

למרות ההדחה של דודי סלע מטורניר היחידים והזוגות באדלאייד, אוסטרליה, עדיין יש לנו נציגות מכובדת בטורניר, כאשר צמד הזוגות הבכיר, אנדי רם ויוני ארליך העפילו לחצי הגמר. רם וארליך ניצחו די בקלות תוך 47 דקות את כריס הגארד (דרום אפריקה) ופלוריין מאייר (גרמניה) 3:6, 1:6. בחצי הגמר הצמד הישראלי את כריס גוסיון ורוברט סמית המקומיים. הניצחון מקנה לרם וארליך 75 נקודות דירוג ו-7,650 דולר.

גם הראל לוי ממשיך בהצלחות שלו בסבב הזוגות, כאשר אף הוא העפיל לחצי הגמר בטורניר שנאיי, הודו יחד עם ראג'יב ראם. הצמד האמריקאי-ישראלי גבר על איגור קוניטסין (רוסיה) וג'ים תומאס (ארה"ב) 6:3, 3:6, 6:10. זו פעם שנייה שמשחק של ראם ולוי מגיע למערכה שמוכרעת בשובר שוויון, כשגם הפעם הם צולחים את המשימה. בחצי הגמר יפגוש לוי יחד עם בן זוגו את מרכוס בגדאטיס ומארק גיקואל.

לנועם אוקון ובן זוגו האמריקאי קווין קים הלך קצת פחות טוב, כאשר השניים הודחו בחצי הגמר בצ'לנג'ר בניו קלדוניה, כשנוצחו 6:3, 3:6, 10:3 על ידי יאן מרטל ומרטין סלנר. ובכל זאת אוקון ובן זוגו סיימו את הטורניר עם 31 נקודות דירוג ו-1,620 דולר.

בשורות טובות מגיעות מכיוונה של ציפי אובזילר, שעברה את סיבוב המוקדמות הראשון בסידני וניצחה את אנסטסיה יקימובה (129 בעולם) מבלארוס 5:7, 4:6. כדי להיכנס לטורניר, אובזילר, המדורגת 80 בעולם, תצטרך לעבור שני סיבובים נוספים כאשר היריבה הבאה שלה היא כריסטינה ווילר האוסטרלית (219). העולה החדשה, יבגניה לינצקאיה נוצחה בסיבוב המוקדמות הראשון בהובארט, אוסטרליה, כאשר הפסידה 3:6, 4:6, 1:6 לילנה דוקיץ' שחזרה לסבב אחרי היעדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully