וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בגביע הספרדי: הסנסציה לא קרתה

3.1.2008 / 23:12

ה'קופה דל ריי' מספק בדרך כלל הפתעות, אלא שסראגוסה מנעה זאת עם שער דרמטי בדקה ה-90, ב-1:3 על פונטוורדה. לבנטה גם בשמינית הגמר

ה'קופה דל ריי' הוא מפעל שהקבוצות הרציניות והגדולות בספרד לא מייחסות לו יותר מדי חשיבות. זהו זמנן של הקבוצות הקטנות להפתיע. אמש, דניה הייתה קרובה מאוד לעשות הפתעה ענקית מול סביליה, אבל צמד מאוחר של מחזיקת הגביע העלה אותה לבסוף לשמינית הגמר. הערב (חמישי) פונטוורדה, קבוצה מהליגה השלישית, גם הייתה קרובה שניות מעשיית סנסציה מול סארגוסה, אבל גם כלשה ברגעי הסיום.

סראגוסה - פונטוורדה 1:3 (2:3 בסיכום הכללי)

האורחים, מהליגה השלישית בארץ המטאדורים, הגיעו ל'לה רומארדה' עם יתרון מפתיע, 0:1 מהמשחק הראשון. לא משהו שהיה צריך להכשיל את סראגוסה. אלא שבדקה ה-17 העלה החלוץ הברזילאי איגור את האורחים ליתרון מפתיע מאוד בפנדל. סראגוסה הייתה זקוקה לשלושה שערים. עד ההפסקה היא לא הצליחה לכבוש, והחלה להילחץ. דייגו מיליטו השווה שמונה דקות בתוך המחצית השנייה. ריקרדו אוליביירה העלה ליתרון בדקה ה-73. בדקת הסיום סרחיו גארסיה כבש את השער שהעלה אותה ל-16 האחרונות, בשיניים. הלילה, לא יישנו בפונטוורדה, פרבר גאליסיאני עם 22,330 תושבים, ויבכו את ההחמצה לעשות הפתעה גדולה.

אלמריה - לבנטה 1:1 ( 3:2 בסיכום הכללי)

דרמה אדירה נוספת התרגשה באצטדיון 'דל מדיטראנו'. לבנטה ניצחה במפגש הראשון 1:2, כך ששער אחד היה מספיק למארחים. עד הדקה ה-90 היא לא הצליחה לכבוש, אלא שאז רובן פולידו הרשית. המקומיים היו בטוחים שהם בשלב הבא, אבל המגן הברזילאי של לבנטה, אלבארו, גנז את חלומותיהם עם שוויון עמוק בתוספת הזמן. לבנטה, נועלת הטבלה שתרד כמעט בוודאות לליגה השנייה, ממשיכה לשלב הבא וכדי להמתיק את העונה הקשה תנסה לשחזר את הישג הזכייה היחידה שלה בגביע מ-1937.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully