וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סווישר עובר לשיקגו וייט סוקס

3.1.2008 / 20:54

החובט של אוקלנד יגיע תמורת שלושה פרוספקטים. סטיינברנר מצהיר: "קלמנס לא ישוב ליאנקיז, ההצעה שלנו על סנטנה הכי טובה"

שיקגו וייט סוקס פעילה מאוד בחורף הנוכחי, וצירפה לשורותיה תוספת כוח - ניק סווישר, האאוטפילדר בן ה-27 שמגיע מאוקלנד. סווישר ינדוד לעיר הרוחות תמורת שלושה פרוספקטים. הוא חבט ב-2007 ב-26.2 אחוז, 22 הומראנס ו-78 הכנסות רצים ב-150 משחקים.

האנק סטיינברנר, בעלי ניו יורק יאנקיז, הצהיר כי לא יחתים את רוג'ר קלמנס העונה. קלמנס בן ה-45 חתם בעונה שעברה על חוזה בן 28 מיליון דולר, במה שהתברר כצעד שגוי בעליל של היאנקיז. התהפוכות, הפציעות והקרב שהוא מנהל לטיהור שמו מחוץ למגרש בשל דו"ח מיצ'ל עשויים לגרום לו, סופסוף, לפרוש מבייסבול.

ועוד ביאנקיז: אמנם המאבק על יוהאן סנטנה הוריד פרופיל, אבל ניו יורק לא מוותרת. סטיינברנר אמר כי, "אני חושב שהטווינס מבינים שיש לנו את ההצעה הטובה ביותר עבורם. אני מרגיש שהם יעבירו אותו אלינו, כי בואו נודה על האמת, הצעה טובה מזו הם לא יקבלו". אבל סטיינברנר עשה גם קצת שרירים: "הרבה אנשים רוצים כאן את פיליפ יוז, וחושבים שהוא יהיה אס. אם סנטנה לא יגיע אלינו, נתמודד על האליפות עם ההגשה הצעירה שיש לנו".

אופציה מעניינת לטרייד מצד טורונטו ובולטימור: הבלו ג'ייז רוצים את אריק בדארד תמורת איי ג'יי בארנט. אבל נראה שהאוריולס, שבונים על בדארד כעוגן לשנים הקרובות, לא יסכימו לרעיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully