וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש פותחת חנות מזכרות רשמית

אייל בן יעקב

3.1.2008 / 19:23

הקבוצה מהדרום מצטרפת לגדולות ותחנוך חנות מזכרות. כ-50 ילדים מרהט הוזמנו למשחק הליגה של הקבוצה, כחלק מחיזוק הקשר עם הפריפריה

הפועל באר-שבע תחנוך ביום שישי, לפני משחק הבית נגד הפועל עכו, חנות מזכרות רשמית באצטדיון וסרמיל. החנות ממוקמת ליד הקופות (שער 2) וניתן יהיה לקנות בה מבחר ממוצרי הקבוצה לעונה הנוכחית 2007/8. החנות תהיה פתוחה שעה וחצי לפני תחילת כל משחק בית וכחצי שעה אחריו. בנוסף תהיה החנות פתוחה בימי שלישי בין 16:00 ל-18:00 ובמידת הצורך במועדים שיפורסמו בהמשך.

בשלב ראשון ניתן יהיה לרכוש בחנות כובעים וכובעי גרב, דגלים ודגלונים, צעיפים ופוטרים, מחזיקי מפתחות, גלויות אישיות ומדבקות. כמו כן ניתן יהיה לבצע הזמנה אישית של תלבושת משחק מקורית, טרנינגים לאימון (כותנה) וטרנינגים ייצוגיים (ניילון). בשלב זה התשלום יהיה במזומן בלבד. מחר תיפתח החנות בשעה 13:00. לרגל הפתיחה הוזמנו למכירה חולצות דיוקן ייחודיות של צ'סואה אנסופאה, שהלך לעולמו כתוצאה מכשל בלבו, הנושאות את הספרה 6.

בשיתוף הספונסר של הקבוצה, חברת "מתן שירותי בריאות", הזמינה הפועל מתן באר-שבע למשחק בשישי כ-50 ילדים מרהט, זאת כחלק ממדיניות המועדון לחזק את הקשר עם הפריפריה ובכלל עם המגזר הבדואי.

בהפסקת המשחק תימשך מסורת כיבוד שחקני העבר, והפעם יקבלו פסלונים מרדכי נידם, עובדיה צבי ואלי ויצמן. כמו כן יתארחו במשחק שני שחקני עבר נוספים של המועדון - שאפיק אל-הוזייל ואורן סגרון, הנמצא בחופשת מולדת בישראל אחרי שהות ארוכה בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully